Hallo allemaal, even voorstellen.Mijn naam is eric , 47j , wonende in aartselaar met mijn lief vrouwtje en onze brave bouvier.
Wij hebben vorige week een oude mh gekocht met wat zichtbare aluminiumrot.Kontrolevrij , redelijke moter en goed chassis.
Bij beter nazicht bleek alles rot te zijn!!Bovenkant mh rot.Binnenkant(kasten al afgebroken) rot.Binnenkant dak rot. Vloer onder opbouw rot.Na verschillende verslagen te lezen hier op het forum , zijn we toch tot de beslissing gekomen om hem op te bouwen naar onze eigen wens.We hebben tijd van wachten en ik kan veel zelf.Nu enkele technische vragen.
1 De rechter wand is volledig bloot tot op de buitenste plaat.Kan ik als bevestigingspunten de gegalvaniseerde stuts van gyproc (de smalste) gebruiken en die vast lijmen aan de aluplaat of moet daar nog iets tussen tegen trillen en terug roesten.Ik zou liever geen hout meer gebruiken als steunbalken.
2 De bovenste platen van de mh wil ik vervangen of met polyester bewerken. Wat is het beste.De platen zijn van het gebroebelde type.
bij voschemie zeggen ze dat dat gaat.Het uitzicht is momenteel niet van belang omdat , als hij klaar is , we hem volledig spuiten.
Dit zijn de eerste vragen , er zullen er nog veel komen
groetjes Eric