DRUK CONTROL-wiel delen
Deze nieuwe "Chapucilla", probeert het probleem op te lossen door alle bekende voor het bereiken van de operationele status bij het handhaven van de druk van het reservewiel, deze werkzaamheden in die het wiel is niet bevorderlijk voor het vergemakkelijken van de operatie, maar is door zijn ligging op hoog Het merendeel van de gevallen in het kader van de AC (MH) en in het centrum van.
Het is het verzamelen van stukken of elementen die bestaan in de markt en de montage ervan, waardoor ze waterdicht met afdichtingsmiddelen product aan noten, wat resulteert in een uitbreiding van de klep wiel.
Het soort gebruik is als volgt, een einde is schroefdraad in het ventiel van het wiel in kwestie, dan via de buis druk van 10 klgs., Is het andere uiteinde dat is gewoon een lucht-klep (samen met een adapter pipe druk), die is onderworpen aan een willekeurige letter van onze AC, klaar om te worden gebruikt om druk uit het reservewiel, het moet gezegd worden dat dit systeem een element van veiligheid te vermijden remote mogelijkheid van verlies van de lucht als gevolg van de vakbonden die het apparaat.
Daarom en omdat dit element van veiligheid, is het niet mogelijk om na te gaan of de druk op het wiel uit te vinden, alleen het beheer van de goede druk, die periodiek herzien wanneer de druk in de rest van de banden, omdat ze niet kan meten druk in de koker (bijvoorbeeld conduit is gelegen tussen twee kleppen), sinds enige druk zal beginnen met het ontvangen van het reservewiel wanneer dit hoger is dan de druk voor hem, ter regulering van de druk die door de fabrikant (de druk gezien in de foto van 5'50 bar, is de goede maat van de band in kwestie) of waarop wij tijdig, kwam uit op dit punt het toont de manometer gebruikt in de aanloop.
Dit alles en nog veel meer te bekijken op:
http://www.chapucillas.spaces.live.com/photos/