Gegroet,
Het is natuurlijk een persoonlijke zaak, maar ik wil het jullie toch maar zelf meedelen vooraleer je ’t van een ander hoort. Het zat er namelijk al een tijdje aan te komen, maar sinds vanmorgen is het onvermijdelijke definitef geworden: wij zijn niet langer samen, voortaan gaan we beiden onze eigen weg…
15 jaar geleden kwam je in mijn leven, een half jaartje later ging ik voor ’t eerst bij jou naar bed. 1.366 dagen hebben we samen doorgebracht (één op vier), en 1.178 nachten hebben we gedeeld. Je bracht me verder dan ik ooit eerder geweest was, alles samen zelfs zo’n 213.614.000 meter. OK, ik heb er moeten voor werken om je die 24.936,57 liter diesel te kunnen aanbieden, maar ’t was van ganser harte. Zelfs die 1.082,53 liter LPG gunde ik je met plezier.
Je hebt iemand anders gevonden, en ik weet dat jullie samen nog lang gelukkig zullen zijn. Tenslotte heb ik jou steeds alles gegeven wat je nodig had, en ook je nieuwe partner weet zeker hoe hij met jou moet omgaan.
Anderzijds begrijp je ook wel dat ik niet bij de pakken kan blijven zitten. Het leven gaat verder hé. Maar nu je toch weg bent wil ik je wel wat verklappen: eigenlijk ben ik al een tijdje intens met een andere bezig… Als je goed kijkt op dit beeld dan zie je die trouwens al aanwezig op de achtergrond.
Met de nieuwe is het zelfs al een heel eind opgeschoten, maar we moeten er toch nog wat aan werken vooraleer het wordt zoals het moet. En dan verdwijnt freule Ford op het achterplan om plaats te maken voor kokette Kwibus!
Tenslotte heb ik wel het geluk dat mijn Christiane dit allemaal maar toelaat – ja, me zelfs meer dan steunt in al deze zaken.