Gegroet,
Maatwerk vanuit Centraal-Europa voor het inrichten van een bestelwagenmodel: wordt dit een nieuwe trend? Kijk eens op:
http://www.krs.cz/de . Zelfs onderhouds- en herstelwerk wordt daar gedaan!
Persoonlijk geef ik zeker de voorkeur aan samenwerken met bedrijven en mensen die in mijn eigen kontreien wonen en werken. Maar een goed forum moet tenslotte kunnen openstaan voor uiteenlopende denkpistes en meningen. Dus voor degenen die graag dingen uit het buitenland halen is dit misschien een overweging waard. 800 km en een dikke 7 uur rijden is inderdaad niet zo ver ten opzichte van wat sommigen al wel eens plegen te doen.
Voor alle zekerheid: ik heb geen enkel uitstaans met dit bedrijf, en mijn vrouw of andere verwanten ook niet. En ik heb dat bedrijf ook geen enkele informatie doorgespeeld. Dit bericht is alleen maar bedoeld om een mogelijke nieuwe trend aan te duiden, en dus als informatie. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat dit anders kan worden begrepen, zeker als ik rekening houd met de recente interpretaties hier aangaande de grens tussen kommercie en ideeënuitwisseling op een forum.