CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 18 jul 2025 17:02

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Forumregels

Klik hier om de forumregels te lezen.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: KEUZES MAKEN !
BerichtGeplaatst: 22 jan 2010 10:37 
+50 Postings
+50 Postings

beste mensen, ik ben nieuw hier op het forum en heb dan ook eens jullie raad nodig. ik rij nu met een t5 transporter lwb 2.5 tdi (prachtige wagen) 2006 en dubbel cabine.
ik wil deze ombouwen naar "compacte camper" maar zal altijd op lichte vracht blijven staan! (van door het "statuut van de wagen op ons bedrijfje) dus 70% uitneembaar en een verandering van op papier naar lichte vracht welke hij eigenlijk al is maar de cabin moet ook van de papieren verdwijnen dat op zich is geen probleem.Maar Ik kan aan een zéér goede prijs een peugeot boxer 3l 160pk kopen met 0 km l2 h2 alle binnen en buiten afmetingen zijn niet zo veel groter maar ik kan er tenminste in rechtstaan (+-) AL BEN IK 1.94M !!!!!!!!!!
dus met alle voor en nadelen wat hoogte én laagte betreffendie ik jullie niet moet opsommen :smt023 maar 1 factor speeld hier een rol !!!
een reimo slaaphefdak is momenteel jammergenoeg te duur voor mij! :evil:
zelf twijfel ik er nog aan (indien ik de centen had) of dit wel zou kunnen op een anders lichte vracht? ik hoef ook geen rekening meer te houden met een eventuele restwaarde want eenmaal omgebouwd blijf ik er mee rijden.
DUS IK MOET KIEZEN EN RAAK ER NIET UIT !
HELP MIJ UIT DE NOOD ! :P AUB

"Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than those you did. So throw off those bowlines, sail away from safe harbor, catch the wind in your sails. Explore, Dream. Discover."

Profiel  

WAARSCHUWING

Deze thread heeft 16 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.

Registratie is eenvoudig en automatisch
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]