CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 18 jul 2025 09:59

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Forumregels

Klik hier om de forumregels te lezen.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: gezocht: lege bestelwagen om zelf om te bouwen tot motorhome
BerichtGeplaatst: 11 apr 2015 17:52 
Starter
Starter

Gegroet,

in mijn zoektocht naar een bestelwagen die ik volledig zelf kan uitbouwen tot mobilhome, kwam ik de website hier terecht. Mogelijks was er ooit een gelijkaardige vraag maar de fora zijn hier ondertussen zo uitgegroeid, dat het bijna onmogelijk is om eerst even alles na te lezen. Hopend op begrip hiervoor, bij deze mijn vraag :

Heeft er iemand weet waar en hoe ik een 'lege' bestelwagen - liefst zonder wand achter de cabinezetels en met draaiende chauffeurszetel - zou kunnen vinden ? Het is mijn bedoeling om deze volledig zelf uit te bouwen, zodat deze geschikt is voor wat ik er mee van plan ben. Een reeds bestaande campervan met schade binnenin, is mogelijks ook geschikt.
Ik schuim ondertussen al lange tijd het internet af naar een eventueel reeds uitgebouwd model dat geschikt is voor mijn doeleinden, maar dat blijkt niet zo makkelijk te zijn. Momenteel rijd ik met een Nissan Primastar die ik zelf onofficieel ombouwde tot motorhome. Vooral plaatsgebrek en het feit dat ik niet rechtop kan staan, brachten me ertoe om een groter model wagen te zoeken.
In bijberoep doe ik aan kinderanimatie en ben me daarmee nu meer en meer aan het toespitsen op middeleeuwse reënactment-events in binnen- en buitenland. Het gaat er hem dus vooral om dat ik achteraan voldoende laadruimte zou hebben voor mijn materiaal, en verder natuurlijk om met twee personen te kunnen overnachten en koken en een toilet-douche te plaatsen.

Hopelijk kan iemand me hier verder helpen,

Bruno, 42jr, Maldegem

Profiel  

WAARSCHUWING

Deze thread heeft 10 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.

Registratie is eenvoudig en automatisch
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]