CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 18 jul 2025 04:54

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Forumregels

Klik hier om de forumregels te lezen.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Fiat ducato l2h2
BerichtGeplaatst: 03 nov 2016 23:21 
Starter
Starter

Hoy. Ik ben aan mijn 2e ducato toe ( niet de meest betrouwbare maar lokaal hier de beste service)

Deze wil ik een iets permanentere zwerver van maken maar terzelfde tijd nuttig houden voor wat te karweien. Ik heb al wat tekeningen gemaakt op sketshup en het begint er cava uit te zien ( zal es kijken hoe ik die hier moet toevoegen) wat ik heb is 2 kolom kasten van 40 breed en diep links en rechts achteraan op volledige hoogte waarvan 1 kast en 1 met gasfles in lavabo erboven en dan nog wat ruimte. Dan een headcabinet van ongeveer een 220 cm lang 30 diep 30 hoog zitbank van een 260 cm lang die bruikbaar is als opbergruimte en de watertank ook in moet
achter de bestuurderskant een neerklapbaar bed ( die over de zitbanken naar beneden klapt) van 140 cm breed en 200 cm lang. Een werkblad war ook een vuurtje op komt van 40 breed en 110 lengte met eronder kastjes van 30 cm diep. En een neerklapbaar tafeltje tegen de scheidingswand van de rijcabine en het laadruim.

Wat ik nog mee worstel is...

leefbatterijen wat doe ik hiermee ( de auto zal nu ook niet razend veel gebruikt worden maar wel es paar weekends en paar vakantie weken.) Ik sta namelijk nooit op een camping.

Verwarming. .. echt nodig? Mss wel een kleintje wan tis koud int hoge noorden in de winter.

Mss zonnepaneel op leggen? Wat is het ideale allemaal?

Profiel  

WAARSCHUWING

Deze thread heeft 9 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.

Registratie is eenvoudig en automatisch
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]