CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 29 maart 2024 00:53

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: nissan cabstar ombouw naar camper
BerichtGeplaatst: 02 apr 2019 23:27 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 02 apr 2019 22:05
Berichten: 2
hallo iedereen,
mijn naam is barry, ik woon in vlaams brabant en ik was al lang aan het denken voor een camper aan te schaffen waar ik uiteindelijk mischien ook in kon wonen.
ik heb een nissan cabstar gekocht van 2005 met slechts 130000km en zou deze graag ombouwen tot camper/huis. Ik heb niet zoveel ervaring met het zelfbouwen van een camper maar denk dat met wat hulp dit mij wel kan lukken. Daarom post ik dit hier mischien dat jullie mij wat kunnen helpen;).

ik zou deze graag kunnen inschrijven als camper, aan wat moet ik hier voor voldoen? de bak staat los van de cabine maar ben niet van plan mensen mee te nemen in mijn woongedeelte, hoef ik dan een doorgang te hebben naar vanachter vanuit de cabine? is het mogelijk om een ruimte aan mijn bak te lassen/bevestigen die dan boven op mijn cabine licht zoals bij een mobilhome? voor eventueel en bed, om ruimte te besparen? word dit gedaan of is dit onbegonnen werk? zo ja graak ik ermee door de keuring?

de buitenkant van mijn bak zijn een zeer dunne metalen platen die niet echt stevig zijn, vanbinnen allemaal houten planken tegen metalen dwarsbalken gemaakt. moet ik dit verstevigen zoja hoe? of isdit goed genoeg als ik isoleer en wanden zet? voor isolatie wat neem ik best? ik heb nog superveel geluidisolatie liggen : https://www.hubo.be/nl/p/geluidsisolati ... 88201.html . -zoiets-- zacht pur vlokkenschuim, ben ik hier iets mee? is dit zoals normale pur platen? of haal ik best wat anders zoals armaflex ? en voor de binnenwanden en vloer hoe doe ik dit? populieren multiplex?moet licht blijven mischien? er zit al een deur in langs de rechter kant maar nog wat raampjes zouden wel handig zijn, kan ik dit gewoon met caravan ramen doen of wat raden jullie mij aan? :smt100

ik ga morgen alles deftig opmeten, hier zijn al wat fotos . alvast bedankt voor u tijd. :) met vriendelijke groeten barry


[img][img]https://i.ibb.co/d23nCL2/Screen-Shot-2019-04-03-at-12-42-17-AM.png[/img]
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding/img]


Laatst bijgewerkt door barryontheroad op 03 apr 2019 00:01, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 3 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling