CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 29 maart 2024 00:53

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: nissan cabstar ombouw naar camper
BerichtGeplaatst: 02 apr 2019 23:27 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 02 apr 2019 22:05
Berichten: 2
hallo iedereen,
mijn naam is barry, ik woon in vlaams brabant en ik was al lang aan het denken voor een camper aan te schaffen waar ik uiteindelijk mischien ook in kon wonen.
ik heb een nissan cabstar gekocht van 2005 met slechts 130000km en zou deze graag ombouwen tot camper/huis. Ik heb niet zoveel ervaring met het zelfbouwen van een camper maar denk dat met wat hulp dit mij wel kan lukken. Daarom post ik dit hier mischien dat jullie mij wat kunnen helpen;).

ik zou deze graag kunnen inschrijven als camper, aan wat moet ik hier voor voldoen? de bak staat los van de cabine maar ben niet van plan mensen mee te nemen in mijn woongedeelte, hoef ik dan een doorgang te hebben naar vanachter vanuit de cabine? is het mogelijk om een ruimte aan mijn bak te lassen/bevestigen die dan boven op mijn cabine licht zoals bij een mobilhome? voor eventueel en bed, om ruimte te besparen? word dit gedaan of is dit onbegonnen werk? zo ja graak ik ermee door de keuring?