CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 12:52

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Korte voorstelling met enkele vragen
BerichtGeplaatst: 04 aug 2019 11:00 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 16 mei 2019 13:34
Berichten: 20
Woonplaats: Oostduinkerke
Dag motorhome-liefhebbers e.d.,

Ik ben Tom en hoop in de toekomst mijn eigen campervan te kunnen uitbouwen. Het laatste half jaar heb ik vrij intensief informatie zitten vergaren om te weten te komen waar ik eigenlijk aan begin. Ook dit forum helpt daarbij, vooral voor het juridische aspect dan.

Ik heb al een idee over hoe ik het project zou aanpakken, maar ik heb nog niets concreets vastgelegd, met uitzondering van een compressor koelbox en kraan. Ik neem rustig mijn tijd om alles uit te pluizen om problemen later te voorkomen. Ondertussen kijk ik uit om een Fiat Ducato L3H2 (2e hands, lagere prijsklasse) op de kop te tikken.

Ondanks al dat opzoekwerk zit ik met nog enkele vragen, waarvan mijn meest prangende de volgende zijn:

- Is er iemand die beschikt over een 3D model (step/stl/sat...) van de recentere versie van Fiat Ducato L3H2 met interieur of die weet hoe ik hieraan zou kunnen geraken? Ik weet dat je van de L2H2 een model kan kopen maar dit kost veel.

- De meeste zelfbouwers lijken hun elektrische bekabeling in de isolatie te leggen. Ik vind dit echter weinig flexibel voor iemand die nog nooit een zelfbouw gedaan heeft en weinig "camper"-ervaring heeft. Zijn er alternatieve methoden en zo ja, kan ik ergens een voorbeeld hiervan terugvinden?

Alvast bedankt voor dit forum en al uw bijdragen hieraan. Hopelijk kan ik na verloop van tijd ook mijn bijdrage aan dit forum leveren.

Alle tips zijn welkom!

Tom


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 20 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling