CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 19:51

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: clubhuis doe het zelvers
BerichtGeplaatst: 18 aug 2019 13:42 
Offline
Starter
Starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 jan 2013 21:54
Berichten: 37
Woonplaats: Herzele
Beste leden,
Ik veronderstel dat er leden zijn die zelf aan hun geliefde zelfbouw motorhome werken en regelmatig met vragen of problemen blijven zitten Of het zelf niet kunnen oplossen door plaatsgebrek, onkunde, gebrek aan materiaal.....enz

Ikzelf kom zelden op het forum omdat ik geen liefhebber ben om telkens achter de pc te zitten, te lezen en te typen. Het ombouwen zelf, herstellingen uitvoeren, iets nieuws monteren en ook nog een beetje reizen vind ik fantastisch. Ik mis wel de contacten met de liefhebbers van zelf gebouwde motorhome. De jaarlijkse bijeenkomst, die meestal niet uitkomt in mijn drukke agenda, zou kunnen uitgebreid worden door een club op te richten.
Een club waar men samen komt en samen naar een oplossing zoekt, problemen bespreekt en ervaringen deelt.
Een club die een locatie heeft waar leden gezellig samen komen, indien gewenst aan hun project kunnen werken, hulp vragen, reizen bespreken, een pintje drinken......enz.

Vandaar deze oproep;

- Zijn er leden die dezelfde mening hebben en het tof zouden vinden indien er zo een club wordt opgericht? (of misschien bestaat er reeds zo een club en wist ik het niet)
- Zijn er leden bereid om eens samen te komen en te bekijken of het mogelijk is om zo een club op te richten?
- Zijn er leden die reeds ervaring hebben met het oprichten van een VZW , uitwerken....
- Zijn er leden die nu al een locatie zouden weten met parkeermogelijkheid, werkplaats....gezellige hoek.
- Zijn er leden die dit in het verleden hebben opgericht, het reeds afraden?

Ik ben misschien aan het dromen, maar je weet nooit wat men met enthousiaste leden kan bekomen. :smt021

ik ben benieuwd naar jullie reacties,( ik zal nu wel achter de pc moeten zitten :smt024 )

Didier


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 49 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling