CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 18:04

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 318 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Sloeberke goes 4X4
BerichtGeplaatst: 17 jan 2020 19:08 
Offline
+2000 Postings
+2000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 25 feb 2010 20:17
Berichten: 2160
Woonplaats: Bierbeek
He na lang niks te hebben gepost wil ik mij terug laten horen. Ik heb net de aankoop gedaan van een 4x4 vrachtwagen cabine chassis met de bedoeling van er een expeditie truck van te maken.
Dit idee speelt al lang in mijn hoofd. Maar het was niet zo eenvoudig om de geschikte basis te vinden. En ja na lang zoeken heb ik dan toch mijn ding gevonden.
Het word een M.A.N. 10 180 4X4 Van bwj 2004. De truck heeft nog maar 125.000km op de teller staan en ziet er nog heel goed uit. Met andere woorden de ideale basis voor dergelijk project. Als je niet van een nieuwe basis wil( lees kunt) vertrekken.
Ik voel mij ook heel comfortabel in dit project daar ik heel veel steun zal mogen verwachten van onze vriend campo. Als er iemand weet hoe en wat je mag doen en laten in zulk een project dan zal hij het wel zijn; En vandaar ben ik eerst bij hem langs geweest om zijn idee hierover te hebben. En hij gaat mij zo goed als mogelijk hierin ondersteunen.En als er hier ongetwijfeld leden zijn die zo iets al gedaan hebben hoor ik graag wat ik zeker wel maar vooral wat is ZEKER niet mag doen. Want ja voor mij is dit wel allemaal de eerste keer. Zo dus geef mij jullie opinies. En hopelijk heel veel goede raad. En ja dan zal ik zeker op de eerstvolgende zelfbouw treffen mij eens komen laten zien zeker. Tot dan.
Mvg Sloeberke
.

_________________
Misschien tot nergens onderweg want ergens is nergens
goodspeed


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 317 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 318 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling