CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 17:37

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Ombouw citroen jumper L3H3
BerichtGeplaatst: 22 nov 2022 14:07 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 20 aug 2018 00:50
Berichten: 3
Hey,

laat me me eerst even voorstellen. Ik ben Nico en samen met mijn vrouw en dochter reisden wij de laatste 4 jaar rond in onze zelf omgebouwde Peugeot boxer. Deze stond ingeschreven als lichte vracht en had dus maar 3 zitplaatsen. Sinds kort deden wij aan gezinsuitbreiding en werd onze 'camper' dus te klein.

Sinds deze week zijn wij eigenaar van een Citroën jumper (L3H3) van 2017. De bedoeling is dus om deze om te bouwen en aangezien er deze keer een extra zoontje mee moet reizen moet ik zitplaatsen bij creëren en kan ik hem niet meer als lichte vracht houden. Ik zou hem dus willen laten homologeren tot camper.
Om te beginnen zijn wij dus op zoek naar een COP erkende ombouwer die ons zou kunnen bijstaan bij het ombouwen en de homologatie. Wij zouden bij deze ombouwer de ramen en een extra zitbank willen laten installeren. Het overige zouden we liefst zelf doen.
Hebben jullie adresjes waar wij eventueel terecht kunnen, zelf heb ik de volgende al gecontacteerd:
- Cédé motorhomes
- vanderer
- Mees
- Juga

Goede en minder goede ervaringen met de ombouwers mogen uiteraard ook gedeeld worden.

Alvast bedankt!


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 12 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling