CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 07 sep 2025 22:46

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Forumregels

Klik hier om de forumregels te lezen.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Kroatie
BerichtGeplaatst: 02 jun 2014 23:13 
+50 Postings
+50 Postings

Hallo mensen, we zijn net terug uit Kroatie en ziehier mijn (onze) bevindingen, het is er werkelijk prachtig mooi we hebben Istrie verkend voor onze eerste kennismaking met Kroatie. Wat ik wel eerst en vooral kwijtwil is het feit dat het ginder zo duur is als hier bij ons en dat hadden we echt niet verwacht, alles dient via campings te gaan van camperplaatsen is er zelfs geen sprake wat misschien wel te begrijpen is. De campings zijn naar mijn menig enorm duur tot 30€ voor één nachtje is volgens mij toch wel wat met onze Heer zijn haar getrokken, op bepaalde plaasten(op campings) waren ze nog volop aan de slag met alles snel snel in orde te brengen voor het nakende seizoen waardoor er vanaf 7h30 reeds grondwerken werden uitgevoerd en we met 2 andere Belgische koppels op de vlucht moesten voor het kabaal. De brandstof is er even duur als bij ons, uit eten gaan kan je nog een ietsje goedkoper dan hier bij ons. Ik wil zeker niet alles afbreken aan Kroatie maar teruggaan is er voor ons zeker niet meer bij. Duitsland doorkruisen was ook al een nachtmerrie wegens de vele wegwerkzaamheden. Ik hou het de volgende jaren gezellig dichter bij huis (Frankrijk en Duitsland) zijn prachtige landen om te doorkruisen met een mobilhome en lekker dicht bij huis.
We waren zeker niet de enigen die de opmerking maakten dat er opvallend minder toeristen waren, toegegeven het was pas Mei. Volgens ons geven de Kroaten een verkeerd signaal naar de toeristen en passen ze een korte termijn visie toe met alles zo duur te maken zullen er zeker veel toeristen wegblijven ook al is het een prachtig land.
Om toch positief af te sluiten wens ik iedereen hier een zalige vakantie toe

Profiel  

WAARSCHUWING

Deze thread heeft 10 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.

Registratie is eenvoudig en automatisch
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]