CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 07 sep 2025 22:49

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Forumregels

Klik hier om de forumregels te lezen.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: vies,vies en nog is vies
BerichtGeplaatst: 11 okt 2007 12:18 
Na een uitstekende vakantie te hebben doorgebracht voor 2 weekjes aan de Franse zuidkust,zijn we dan vorig weekeind teruggekeerd naar Belgié.
Echter niet, zonder eerst nog eens een nachtje te hebben overnacht op de camperplaats van Charmes aan de yachthaven.We komen er al zo vaak en telkens we die richting uitgaan proberen we de plaats aan te lopen voor één of meerdere nachten.Nu dus maar als transitplaats voor 1 nachtje.Alhoewel het nog niet echt helemaal pikdonker was toen we arriveerden,bleken er nog enkele plaatsjes vrij op het grasveld achter de serviceplaats.(normaal staan we steeds voor de brug op het verharde deel).Vol goede moed en met een blij gezicht probeer ik me op het gras te plaatsen.Naast een vriendelijk Engels koppel en naast een vriendelijke Duitser.Nu nog even de mobi pas zetten met de oprijblokken en alles voor mekaar.Plots roept Marina me toe dat er iets verschrikkelijk begint te ruiken,zeg maar stinken.. :x Na korte(heeeel korte) inspectie....ja hoor,recht in de hondestr...t.Lekker tussen de banden en op de oprijblokken.Tja,dat wassen we der morgen wel af denk ik.Ik stap terug in en wat denk je...weer van die shit,maar nu onder men schoenen.Lekker binnen alles vol en man,wat een lekker parfum,ongelooflijk :-D .Uiteindelijk na alles gekuist te hebben dan maar gaan slapen.S'anderendaags s'morgens zie ik dat de Duitser naast ons een peuter bij zich heeft die met zijn sandaaltjes lekker door het gras aan het stoeien is.Plots een gevloek van de papa(in het duits :D )en wat denk je....ja hoor, de kleine met zen voetjes recht in de str..t.Alles vol tot onder zijn armpjes toe :( Dan zijn we is gaan uitrekenen hoeveel shit er eigenlijk achterblijft,meestal op het gras of in de onmiddelijke omgeving.Neem gemiddeld 20 campers met telkens één hond in die elke dag één hoop(je) legt= 20 hopen maal 365 = 7300 hopen per jaar!!!!!Das een massa hondedrol.In ieder geval zijn het er al een paar minder want die hangen onder onze schoenzolen,in de mobi en tussen de wielen :-D :-D :( :x
En ja hoor,iedereen doet het in een zakje,tot het zover is.Wij hebben er die volgende dag 1 geteld die het in een zakje opschepte.
Kijk ik heb niks tegen honden,maar dit wordt echt wel een probleem en dat realiseert de stad zich daar ook.Uiteraard werd dit aan de ontvanger gemeld en vertelde de duitser me dat hij ook een brief had opgemaakt om te posten bij het gemeentehuis.Dus kort samengevat,doe die shit in de poepzakjes en in de container alvorens er weer wordt opgetreden met controles,boetes en wie weet wat nog meer.
Ik heb dit ook gepost op een franse website en een duitse.Nu maar hopen dat de "baasjes" hier wat meer aandacht aan zullen besteden;-)

WAARSCHUWING

Deze thread heeft 57 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.

Registratie is eenvoudig en automatisch
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]