CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 apr 2024 00:11

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Fiat,gebroken remleiding.En wat nu ???.
BerichtGeplaatst: 17 maart 2007 09:07 
Offline
Starter
Starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 okt 2006 20:41
Berichten: 38
Hallo Motorhomegebruikers. vertrek 11 febr.

Dit is het relaas van een paar weken overwinteren rond Valencia.
We vertrokken;(Leol=schoonbroer met mijn zus) en demsey(vertrok alleen en ging vrouwtje ophalen in Valencia de woensdagmiddag.)
Overnacht in Alençon en in Panne gevallen juist buiten Le Mans.Verder gesukkeld tot in Ecommoi waar er zich drie officiele dealers bevinden ,waaronder Fiat.Na wat zoekwerk is het euvel gevonden;Een gebroken remleiding halverwege de chassis.
Onmiddelijk gefaxt en besteld,dit kon wel een dag duren maar de herstelling is maar een uurtje werk.
Met Leol overlegd en besloten dat zij verder zouden rijden om Zekers mijn vrouwtje op te pikken in Valencia.
S'avonds bericht van de garagehouder dat het toch wel 2 tot 3 dagen kon duren.Het was niet in stock in Paris.
Overnacht op parking van garagist en dinsdag fax gekregen dat het wel 5
dagen kon duren,het moest van Turijn komen .
Intussen touring-assist gebeld en dossier geopend,toch maar even wachten zeiden ze.
Woensdag morgen fax gekregen dat het intussen 8 tot
15 dagen kon duren.Touring gebeld en beslist dat de wagen daar bleef (wachten op reparatie) en ik mijn reis verder zou zetten naar Valencia.
28 februari;vrouwtje terug op vliegtuig gezet en beslist om nog een week te blijven(het was goed weer)en ik had nog altijd geen bericht gekregen van de garage dat hij gemaakt zou zijn.
Woensdag 7 maart vertrokken naar Ecommoi in de hoop dat hij klaar zou zijn als we daar 2 dagen later aankwamen.Helaas opnieuw 8 tot 15 dagen wachten(werkdagen telkens).Doorgereden naar huis met Leol en nu 17 maart nog altijd wachtende.Dit alles betekende een enorme reorganisatie van je reis;hotelboeking en eten buitenshuis e.d.Gelukkig veel steun en supporting van Leol gekregen,waarvoor dank,en ik denk dat ik mijn reisverzekering ga heropenen en iets (bijkomstig) ga afsluiten.
Veel reisgenot en laat het niet aan je hart komen zeggen ze.



:-D :-D :-D

_________________
Een moby verlegt je grenzen.


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 12 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling