CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 27 apr 2024 16:09

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: teleurstellende eerste ervaringen
BerichtGeplaatst: 29 jun 2007 23:55 
Offline
+250 Postings
+250 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 maart 2007 23:10
Berichten: 260
Woonplaats: zandvliet
beste collegas,

als mobilhomisti in hart en nieren breek ik steeds wanneer en waar ik ook kan een lans voor onze hobby, en ja, zelfs levensstijl.
door onze reisverhalen konden wij onlangs een bevriend stel, dat reeds jaren met de caravan reist, overtuigen eens een motorhome te huren.
voor hun maidentrip kozen ze noorwegen, vanwege de landschappen en de motorhomevriendelijkheid in de scandinavische landen.

de verhalen na hun terugkomst waren echter van die aard dat ze hun zin in het motorhomeavontuur volledig verloren zijn !!

de landschappen waren mooi en weids, maar steeds als ze zich installeerden voor een overnachting, en dit deden ze steeds met de zorg geen overlast te veroorzaken en zelfs een eind buiten de dorpskernen, kregen ze opmerkingen en zelfs notas achter de ruitenwissers met de vraag liever op camping te gaan staan.(wat ze uiteindelijk dan ook deden)let wel, ze hebben nooit een opmerking van politie gekregen, wel toeterden steeds autos als ze ergens gestationeerd stonden.
het zijn bezadigde, rustige mensen die hun wereld kennen en zeker hun huiswerk gemaakt hadden voor ze de eerste keer met de mh vertrokken, maar ze zijn momenteel eerder teleurgesteld...

ik heb ook met enig ongeloof naar hun verhalen geluisterd en vraag hierbij reacties, want ik ben zelf nog nooit door de scandinavische landen gereisd, maar heb er ook nog nooit negatieve verhalen over gehoor.(buiten het feit dat zat worden er nogal duur is :-D )

de groeten, steppe


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 13 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling