CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 30 apr 2024 19:13

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: tegenslag vlak voor poort van Bretangne !
BerichtGeplaatst: 11 okt 2008 16:04 
Offline
+500 Postings
+500 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2004 20:50
Berichten: 569
Woonplaats: Lille
maandagnamidag vertrokken richting mont saint michel, om vandaar met onze vrienden door te trekken voor enige weken door het mooie Bretangne :D .
Ja vergeet het he , dinsdag morgen vertrokken na bezoek aan de prachtige Mont Saint Michel mijn stuur begon zwaar te draaien was percies met een kamion aant rijden zonder servo ,gestopt motorkap omhoog en ja watte de olie van de servo pomp liep eruit dus ergens lek #-o .
we zijn daar bij de eerste beste garage gestopt maar deze wees ons door naar een fiat garage in Avranches zo ver zijn we niet moeten rijden ,we kwamen een Citroengarage tegen en aan gezien die samen met fiat en peugeot in een groep zitten zijn we daar om hulp gaan vragen de zeer vriendelijke uitbater zette zijn gast direct aan het werk .
En nahet uittesten van verschillende dings darm was lek plus pomp kapot dat waren hun bevinden toen is de garagegist in samen werking met de fiat garage aldaar beginnen rondzoeken achter een pomp .
Maar nihil in gans france geen pomp te vinden voor ons model niet nieuw en niet in okkasie hij heefd dan nog een pomp besteld die mischien er onder zou kunnen passen maar ook dat was verloren werk we hebben daar nog met onze vrienden overnacht maar zeiden hun rij jullie maar door anders is jullie jaarlijks verlof ook naar de vaantjes met tegenzin zijn ze de dag nadien vertrokken ja wij vonden het ook spijtig maar niks aan te doen zekers ze hebben ook mee [-o< dat ze onze pomp nog zouden vinden in belgie via VAB waar we een verzekering bij hebben maar ook daar kwam geen goed nieuws uit de bus niks te vinden in belgie we hadden blijkbaar een exclusief model van moby waar er weinig van zijn .
Dus hebben we daar enige nachten aan de garage mogen staan zonder dat we voor de staanplaats moesten betalen we kregen stroom dank zij onze vrienden die hadden daar achter gevraagd we hebben daar niet voor moeten betalen ze hebben geprobeert de pomp van binnen te kuizen en te reviseren maar ook dat mislukte was ik nog vergeten te zeggen nu staat onze moby daar veilig binnen in zijn garage te wachten op het transport van VAB om hem terug naar huis te halen en naar onze garage te brengen die al op de hoogte is .
Ja een begin van een prachtige vakantie is wel iets anders verlopen , we zitten nu vanaf gisteravond terug thuis de huurauto is ook terug en een taxi van VAB heefd ons terug thuis gebracht allemaal op de kosten van VAB ben gelukkig dat ik daar verzekerd was weet ge en we zijn onze vrienden ook zeeeer dankbaar want mijn frans is niet zeer perfect en zij hebben daar goed in geholpen ook danken wij de ongelooflijke garagist van Citroen het factuur dat ik heb moeten betalen voor al het werk dat ze gedaan hebben en de stroom en zijn wc gebruiken enz bedroeg rond de 90€ das een heel schappelijke prijs vinden wij spijtig dat we geen reclame mogen maken hier want anders als de moderators hun toestemming zouden willen geven dan zette ik hier zijn adres onder maar ja he wij zullen als het niet mag wel mondeling voort zeggen voor de mensen die daar naar teo willen als ze eens tegenslag hebben ge weet maar nooit he onze moby kwam ook net uit de garage na grote onderhoudsbeurt en ge zie wel wat er binnenin een pomp kapot gaat zie de gagarist niet altijd he .
Zo dat was ons ingekort verlof door pech hebben #-o de groeten zeeadelaar ps:wij willen via deze weg onze vrienden de garagist en ook zeker en vast VAB dankbaar zijn die ons terug thuis geholpen hebben en onze moby naar huis brengen


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 19 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling