CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 08 mei 2024 22:32

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: De laatste maand weeral 5000 km gedaan ...
BerichtGeplaatst: 27 jul 2009 15:18 
Offline
+250 Postings
+250 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 21 jul 2007 20:06
Berichten: 410
Woonplaats: 1500 HALLE
Hallo beste campervrienden ...

sommigen zeggen dat ze ons niet meer zien op campersite ...
deels waar ...
niet omdat we ruzie of kritiek hebben ...
WEL omdat we altijd onderweg zijn en ik dan geen inetrnet gebruik ...

We vertrokken eind juni via bouillon naar Bourg - en Bresse tot Carpentras , via nimes - Montpellier en Bezier richting Carcassonne en brachten een blitz-bezoek aan Lourdes

om dan via enkele pyreneencols, de Col d'Aubisque zelfs boven de wolken ... tot Spanje - Calpe te rijden.
Vrienden weten dat we steeds genoodzaakt zijn daar te verblijven ... :wink:

Na tiental dagen gelukkig weer in de MH en reden we via de A23 vanaf Valencia naar de tunnel de SOMPORT, terug frankrijk binnen ... we hebben fantastische boerderijen gedaan, allemaal via France Passion ...

We hebben nog volop (geiten)kaas, de aanhangwegen zat goe gevuld met de flessen wijn voor de rest van het jaar, we hebben volop fruit voor en een deel confituur mee én ...
we leerden er een saffraanboerderij kennen met uiterst vriendelijke mensen op het einde van een 2,5 km doodlopende weg ... in 45490 Corbeilles-en-Gatinais ... Haar gemaakte confiture de lait au Saffran du Gatinais is om de vingers af te likken ...
Ook de wijnboer-campingcariste uit Monbazillac, daar gaan we nog wel even terug ...
Domaine de la Lande bij Fabrice Camus, zowel voor de wijn, maar ook voor de man zelf ...

4500 km gedaan, en ongeveer 1500 foto's (goei en minder goeie) ... en zeer fijne momenten gehad,
zelfs een gezellige namiddag met een zeilboot met een Spaanse vriend, annickske heeft zelfs mee geweest !!!

Annick moest dan ook de 21 juli werken ... en ik hoopte met een chemicalientanker mee te varen met onze oudste zoon ...
Antwerpen stond niet op de voorziene haven ... wel Duinkerke ..
Ik besloot dan maar thuis te blijven er dienen zich nog wel gelegenheden aan ... misschien over tweetal dagen A'pen - Rotterdam - Aalborg (DK) - Kjobmannskja (NO) ... k weet enkel nie of dat da nog in mijn verlof past, herbegin 5 august ... anders een volgende keer

Dus dit weekend brachten we dan maar gezellig door in de Hoge Venen - Vrijdagavond (gietende regen, maar gezellig frituur) in Sourbrodt, Zaterdag prachtige wandelingen in Solwaster ... en 's avonds naar Recht gereden, het kleine stukje parking rechtover de pizzeria, velen welbekend ...?

En hier hebben we zondag gewandeld ... dat we er krom van liepen ...
De wandeling van 12 kml met het blauwe kruisje, hadden we geprobeerd omgekeerd te lopen en hopeloos verloren gelopen vorige winter ...
Dus nu in de goeie richting en extra oppassen, zelfs wedstrijd wie het meeste bordjes zag ... EN ...
nog meer verloren gelopen, de 12 km is er zeker minimaal het dubbele geworden, wellicht zelfs meer ...

Toen we in de bossen uiteindelijk géén orientatie meer hadden en zelfs niet meer op onze laatste stappen konden terugkeren, gestapt volgens onze intuitie om vooral uit het bos te geraken, wat lukte in de nabijheid van Vielsalm, en uiteindelijk nog 8 km langs de weg om terug in Recht en de MH te geraken ...
Wat een tochtje van drietal uurtjes moest worden werd er één van zeveneneenhalf uur ...

Maar ik nodig diegenen die nu zitten te lachten uit hem te doen ...
In het bos vinden wij het slecht aangeduid én ... de wandeltochten door het bos van naburige gemeenten gebruiken ook hetzelfde blauwe kruisje ... dus in het bos drie of vier soorten blauwe kruisjes met slechts een detail verschil ...

Maar doen zal ik hem opnieuw, maar moet eerst bekomen van zere voeten en stijfheid ...
vandaag ben ikzelf 0 euroCENT waard, juist goe voor eens een posting te doen ...
én nadat ik mijn volgende aankoop heb bijeengespaard, ne goeie wandelgps ...
zelfs annickske en de kinderen zijn akoord,
hebben gisteren gesakkerd maar ook veel gelachen ...

Het leven met de MHG kan toch zo mooi zijn ...
Tot binnenkort ... :wink:

_________________
-----------------------------
gReEtz Annick en Kris
Stilaan leren we te genieten, nu nog veel oefenen --))
blog http://annikri.blogspot.com/

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 4 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling