CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 13 mei 2024 17:54

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Even een mindere ervaring
BerichtGeplaatst: 28 sep 2009 10:47 
Offline
Starter
Starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12 aug 2009 19:20
Berichten: 10
Woonplaats: Eel, België
Vrijdagavond vertrok ik met de 4 kindjes naar Malmedy met de bedoeling om de camper te testen, hoe lang we zelfstandig konden staan zonder stroomvoorziening. Ik had al een voorgevoel dat er iets met de woonbatterij mis was, dus daarom een camper plaats met de nodige voorzieningen. Na 10 minuten ging het licht al uit, dus mijn vermoeden werd bevestigd. Alle stopcontacten waren bezet, dus ik klop aan bij de dichtst bijzijnde ( een waal ), met de vraag of ik mocht aftakken. Antwoord: of ik het niet aan iemand anders wou vragen. Ik vol goede moed naar een grote camper naast de mijne ( een Limburger )met dezelfde vraag aan de dame die opendeed. Wat ik toen hoorde deed mijn broek ter plaatse afzakken: "dat ie zijn miserie zelf eens oplost". Duidelijk antwoord, maar op dit forum lees ik "alle neuzen in dezelfde richting" en "één grote familie" en zo verder. Dus deze mensen zaten niet op dit forum denk ik dan. Broek terug opgetrokken en redelijk geïrriteerd terug naar onze mobilhome. De zaklamp bovengehaald en er toch nog een fijne avond van gemaakt met de kindjes. Is het dan zoveel gevraagd om een beetje licht te krijgen? Voor deze mensen (ze zullen het wel gemerkt hebben dat ik het niet fijn vond), ik hoop dat je nooit in dezelfde situatie beland, en als dat dan toch gebeurd, dat je een vriendelijke mens treft die je wil helpen.

Grtz
Jan en de kids

_________________
667 the neighbour of the Beast


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 44 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling