CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 09 sep 2025 20:06

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Forumregels

Klik hier om de forumregels te lezen.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: stonne terug op reis
BerichtGeplaatst: 25 sep 2010 15:02 
Hoi Overlanders en andere reizigers

De kogel is door de kerk , ik hoop dat ik niemand anders geraakt heb , we gaan nog eens gewone toerist spelen . :-D
En zijn al meer dan 30 dagen thuis #-o , dus willen we nog eens weg :shock:
Het is Griekenland geworden , gisteren avond zijn we met vrienden gaan eten , en nadien heb ik mijn planning voor deze reis over land op punt gezet . ;-)
Meer dan 30minuten heb ik er aan bezig geweest , plannen naar waar , en dan nog over land , het was geen simpele beslissing .

Over de juiste route die we gaan nemen beslissen we tussen Arlon en de stad Luxenburg .
Nee niet met Map Sourse maar met Neus Sourse .
Als goede overlander gaan we niet naar Italië en dan met de boot ,maar we gaan over land . :roll:

Ik heb voor geen enkel land een visa aangevraagd , maar dat zal wel los lopen . De ziekekas hebben we nog wel niet verwittigd maar we nemen voldoende anti-bio mee en een zakje plaaster .

Ik ( wij ) hopen om in het land van de grieken voldoende en veilige camperplaatsen te vinden , want het is meer dan twintig jaar geleden dat we de onderkant van Griekenland nog gedaan hebben , en ik heb op onze tv gezien dat het daar niet helemaal veilig is . [-o<

We gaan nog eerst langs de littel om voldoende eten en drinken op te slaan , want ge weet nooit dat we tijdens de reis er naartoe voldoende eten vinden ,
Voor wat extra brandstof , hebben we een 10 liter waterfles gevuld met mazout (ooit nog in het verre Spanje gevonden aan een container )
Om ons tijdens de lange avonden ,als we geen tv ontvangst hebben ,toch niet zouden vervelen , hebben we den : dag allemaal , p magazine , en enkele suskes en wiskes ( die we nu met bonnekes van de gazet goedkoop hebben aangekocht ) ingeladen :oops:

Dus , als je een tijdje niets van ons hoort , dan wil dat niet zeggen dat we problemen hebben , het is enkel het gevolg dat we nergens onze draadloze draad hebben kunnen aansluiten .
Al hoewel ik op mijn wifi antenneke nog een lasbaget bij op geplaatst heb .

Het gemeente bestuur heb ik nog verwittigd dat we bij eventuele nieuwe verkiezingen mogelijk nog niet terug thuis zijn .
Mijn linker buur zal s’morgens de rollen optrekken en mijn rechter buur laat ze s’avonds terug zakken , ook hebben we er voor gezorgd dat tussen 20u en 23 uur een lampje aangaat , zo denken de andere mensen dat we thuis zijn .
Aan de brievenbus heb ik een papiertje geplakt met de tekst “ geen drukwerk ,we zijn toch niet thuis “

Naar de bank heb ik een mailtje gezonden ,om te vragen mijn pensioen door te storten naar Griekenland .
In geval dat we ergens anders uitkomen moet ik dat wel nog aan de bank laten weten .

Onze hond nemen we mee , in hoofdzaak om ons te verdedigen , maar ons kat blijft thuis :smt022 .De melkboer is verwittigd en hij zal dagelijks een halve liter melk in een schoteltje gieten .

Ik hoop dat we ginder een tv aansluiting vinden ,zodat we dagelijks op de hoogte blijven van de toestand in mijn vader zijn land .

Onze Tom zal mij verder wel de weg aanwijzen , en als die dat niet goed weet vraag ik het wel aan moeder de vrouw .

Dus beste kijkers ( eu lezers ) volg s’avonds op den tv het nieuws en als we in beeld komen ergens op de een of andere betoging , zal ik eens zwaaien .
Maar aan mijn hoed zullen jullie mij wel herkennen .

stonne

WAARSCHUWING

Deze thread heeft 13 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.

Registratie is eenvoudig en automatisch
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]