CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 08 sep 2025 17:21

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Forumregels

Klik hier om de forumregels te lezen.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Weekendje in Han Sur Lesse
BerichtGeplaatst: 14 aug 2012 21:32 
+50 Postings
+50 Postings

Hallo Vrienden,
Zoals jaarlijks de gewoonte is gaan wij met onze kleindochter(nu 8 jaar) een weekendje weg rond 21 juli.
Dit jaar richting de ardennen samen met nog een mh. van vrienden en hun 3 kinderen. S'avonds aangekomen op de prachtige vernieuwde parking van Han Sur Lesse. Mooie plaatsen,water,elektriciteit en lozingsplaats voor 10€ per nacht, voor ons een zeer schappelijke prijs.
Zaterdagmorgen gaan we naar de grotten met de kinderen en na de middag naar het safaripark.Toffe dag gehad tot we op de parking kwamen!! een gehuurde mh. had zijn vuilwaterkraan opengezet, persoon op aangesproken en zijn uitleg was,,ik heb gedronken en ik durf niet meer te rijden!!! de grap is dat die 5 meter van de lozingsplaats stond. Vrienden het word nog erger, s'avonds zitten we nog eventjes buiten na de kinderen in bed gestoken te hebben en bij het goede weer toen hoor ik plotseling water lopen??? Ik spring recht en zie 3 mh. naast ons de moeder des huizes de kraan openzetten. Ik wit van woede spreek de vrouw aan en zij draaid zich om met de gekende vinger in de lucht en stapt binnen in de mh. Terug de parking onder vuil water en zij stond maar 10 meter van de put. Om te ontploffen!!! Na een slechte nacht slapen door de gebeurtenissen is onze kleindochter al vroeg wakker en moeten we ook uit ons bed omdat er nog iets te doen valt.Na het ontbijt bezoeken we een museum en een 3D voorstelling wat de kinderen heel tof vonden.Na een ijsje en een drankje richting parking om de heenreis aan te vatten komen we op de parking en staat er mh. met de neus aan de lozingsplaats te lozen op de parking!!!!!!!!!!!!!
Met de neus van de wagen aan de put en nog te lui om je een meter vooruit te zetten en te lozen op een ordentelijke manier kan er bij niet in. Echt schandelijk,ik geklopt aan de wagen maar er kwam niemand opendoen???
Slot; Ik was beschaamd om met mh. daar te staan, ik denk dat het de eerste zullen zijn die reklameren dat ze nergens meer mogen staan maar ze maken alles kapot ook voor ons.
Het waren 2 maal belgische platen en 1 gele plaat.
Mochten er personen hier in herkennen,wij hebben de nrplaten opgeschreven en als we het terug zien halen we er de politie bij wegens sluikstorten.
Groeten

Profiel  

WAARSCHUWING

Deze thread heeft 6 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.

Registratie is eenvoudig en automatisch
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]