Beste mobilhome liefhebbers, graag had ik geweten of er volgens jullie idyllische plaatsen zijn in Spanje. Ik weet dat het ideale plekje niet voor iedereen hetzelfde zal zijn, maar toch ben ik benieuwd. HET idyllische plaatsje voor ons moet rustig zijn, in de omgeving van zuiver water, of het nu de zee of een rivier is, maakt niet uit. 's Avonds een gezellige sfeer met terrasjes, een haventje met plezierbootjes is aardig meegenomen en dan natuurlijk het hele jaar door zon, niet te warm.
En zo trokken wij dit jaar naar de streek van Murcia. Het was er prachtig, maar...Telkens ben ik terug op zoek gegaan naar dat ene plekje waar je WAAAUW

uitschreeuwt. Ik maak steeds het vergelijk met de streek van Kroatië, meer bepaald; Novigrad, Pula, KRK. Als het in Kroatië het hele jaar door even warm zou zijn zoals in de streek van Murcia, dan wist ik het wel, ik zou daar een optrekje zoeken. Laat de plaatsen maar komen, het liefst met een foto en wie weet trekken wij er volgend jaar met Pasen naar toe. Alvast bedankt. Didier