CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 23:31

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: 09.11–01.12.2018: 5.023 km met "Kaduuk" in Namibië &Z-Afrika
BerichtGeplaatst: 26 jun 2020 11:43 
Offline
+30000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 dec 2004 15:05
Berichten: 39487
Woonplaats: Antwerpse Kempen
Gegroet,


Het is tenslotte zo ver: sinds vanmorgen kan ik naar buiten komen met mijn verslag “09.11 – 01.12.2018: 5.023 km met “Kaduuk” in Namibië & Zuid-Afrika”!

Het eigenlijke verslag begint op dag 1 met
    Citaat:
      Vr.09.11.18 Vlucht Zaventem – Dubai
      https://www.google.be/maps/dir/25.25106 ... !1e4?hl=nl


        Zoals afgesproken haalt de taxi ons thuis af om 10:30 u. In Zaventem zijn we wel iets te vroeg op de afspraak, maar alle andere deelnemers zijn toch al aanwezig. Aanmelden en inschepen verlopen allemaal erg vlot.

        Op het voorziene tijdstip van 14:35 u schakelen we om van rijden naar vliegen (al goed, want ik merk dat die baan een paar honderd meter verder gewoonweg eindigt!) Van de zeer tijdig gevraagde zitplaatsvoorkeuren is niets in orde gekomen, maar klagen doen we zeker niet in de comfortabele Business Class van de Emirates Boeing.
        ………………..
en nadat het over 36 bladzijden zijn ondertitel “Een verschrikkelijke reis… naar verrukkelijke plaatsen!” helemaal en ongecencureerd beschrijft, eindigt het op dag 595 met:
    Citaat:
      ………………..
      Vr.26.06.20 Eindelijk…!
        Wachten, aandringen, geduld hebben, en tenslotte alle mogelijke middelen uit de kast moeten halen… maar vandaag staat het volledige bedrag van de toegekende schadevergoeding eindelijk op mijn rekening!

        In acht genomen alle voorziene reisonderdelen die we moesten missen (ondermeer twee rustdagen en enkele etentjes – maar vooral hoogtepunten als de tocht op de Oranjerivier, Fish River Canyon, Augrabies,…), al het gebrek aan comfort (rechtstaand eten, niet slapen zoals beloofd), en alle miserie die we moesten ondergaan, beschouw ik die schadevergoeding slechts als een pleistertje op een houten been. Maar zelfs met de gedreven hulp van een vakkundige raadsman zoals degene die me hierin bijstond kan je als kleine man niet op tegen een bedrijf en een zogenaamde vzw (die vooral die “w” nogal belangrijk schijnt te vinden…), die een andere deontologie hanteren dan degene die men redelijkerwijze mag verwachten, die elke dialoog over een konstruktieve oplossing koudweg afwijzen. Spijtig, héél spijtig, want Namibië en zijn bezoekers verdienen beslist beter…!

Volledigheidshalve voegde ik daar dan ook nog een aanhangselke aan toe. Dat kan je hier op dit forum lezen onder Bestemmingen --> Amerika en andere exotische bestemmingen, in het draadje “Alfabet van Zuidelijk Afrika”.

Wie dit verslag als PDF (7 MB) wil ontvangen kan me een pb zenden met daarin vermelding van de titel, en (zeker niet vergeten!) een mailadres naar hetwelk ik dat verslag als bijlage kan toezenden.

_________________
Vriendelijke zwerfautogroeten,

Clement

Afbeelding
.
KWIBUS = Kompakt Wendbaar Incognito Busje voor Uitstapjes en Supervakanties


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: petersteel


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling