CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 13:53

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Petiet tour de France onverwacht
BerichtGeplaatst: 15 aug 2020 19:53 
Offline
+1000 Postings
+1000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 mei 2008 15:01
Berichten: 1486
Woonplaats: Maldegem
Beladen staat de camper klaar voor 3 weken Spanje.

Tot

nu ja tot de jongste komt en vraagt - paaaa - heb je de camper nodig deze zomer. :smt100 :smt100 :smt100

Wij willen dit jaar met de Corona enkel in Nederland vakantie houden en hebben alle campings al geboekt. [-o< [-o<

Mij kijkt mijn vrouw aan - zo als een moeder van hun kinderen ( neen onze kinderen ) met een heel duidelijke mededeling. Er vallen geen woorden.

Ik denk bij mij - niet zeuren - bedenke alternatieven. En wat ik geleerd heb in mijn leven - alternatieven bedenken.

De Vivaro wordt omgetoverd tot een alternatieve camper. Mijn Daktent wat ik nog van Zuid-Afrika heb wordt gemonteerd. Om niet in de zon te zitten moet ook nog een luifel geplaatst werden. Kookgerief uit de keuken, gaskoker en wat men nog zo alles nodig is.

Ook de fietsen komen mee.

Intussen kreeg Catalunia und der rest de Pyreneeën code oranje - dus wij worden onzeker. Wat gebeurt als de grenzen tussen Frankrijk en Spanje sluiten :smt021

Besluit staat vast - doelloos door Frankrijk. Alles op de binnenbaantjes - relaxed cruisen.

Natuurpark du Morvan

ken ik niet, dus maar kijken.

Het leuke aan een smartphone is dat je met Google Maps kan navigeren. Maar ook elke Camping en of Camperplaats kan je vinden.

Camping zoeken - even bekijken op het WWW - leuke camping - knopje routing drukken en je zorgen vergeten.
Het leven kan zo makkelijk zijn.

Op naar de Lac des Settons

https://goo.gl/maps/sduDwUVPp8wtzJT68

net aangekomen in volle installatie

Afbeelding

Afbeelding

Bootje varen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gaan wij een wandeling maken rond het meer. Het zou maar 10km ver zijn. 10 Km dat kan op een dag. Ben geen geoefende wandelaar. Runkeeper aan en beginnen maar :mrgreen: Ja mijn Hoella , het waren de langste 10 Km in mijn leven. Runkeeper tekende 17 van deze Km op. Met voetzolen aan het kookpunt bereiken wij terug de camping. Vandaag geen meter meer.

:smt039


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 22 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling