CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 27 apr 2024 22:13

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Verslag Zuid-Noorwegen (en stukje Zuid-Zweden)
BerichtGeplaatst: 25 nov 2023 19:14 
Online
+30000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 dec 2004 15:05
Berichten: 39565
Woonplaats: Antwerpse Kempen
Gegroet,


“02.06 tot 12.07.2023: 5.864 km & 177 zeemijl in het Nabije Noorwegen en het Zuiden van Zweden” is de naam van het verslag van onze afgelopen zomerreis. Een lange titel, die wel veel verraadt waarover het gaat, maar niet alles. Want wat je in die titel niét leest schreef ik eind augustus 2023 in de inleiding ervan:
    Citaat:
      ……………… Corona heeft ons gedurende drie jaren als kluizenaars laten leven. ……………… En toen kwam 20 maart 2023: een positieve coronatest voor mij – en enkele dagen later ook voor Christiane . Op het moment dat ik dit schrijf zijn we meer dan vijf maanden later… Christiane ondervindt nog altijd ongemakken. En bij mij verloopt de genezing uitermate traag. Ik ben nog altijd niet in staat om meer dan lichte inspanningen te doen, ben nog erg snel moe, en heb het ook nog flink moeilijk om me te concentreren. Wij spreken nu van twee fasen in ons leven: dat van vóór en dat van nà corona…

Tóch maakten we er een geslaagde reis van! Ondertussen zijn we nog eens drie maanden verder, en is er nog veel beter nieuws: mijn long covid is nu bijna helemaal vergeten tijd!

Benieuwd om meer te lezen over onze trip met 40 overnachtingen (waarvan 26 in Noorwegen, 7 in Zweden, 4 in Duitsland, 2 in Denemarken en 1 in België)? Zend me dan een pb met daarin een mailadres naar hetwelk ik dat kan toezenden. Daarop ontvang je dan een 8.16 MB zware PDF van 46 pagina’s met een 60-tal foto’s en vele honderden links (inbegrepen naar editeerbare GoogleMaps kaarten van al onze etappes).

_________________
Vriendelijke zwerfautogroeten,

Clement

Afbeelding
.
KWIBUS = Kompakt Wendbaar Incognito Busje voor Uitstapjes en Supervakanties


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 1 reply

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling