CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 27 apr 2024 19:41

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Door de bomen het bos niet meer>Lofotentrip
BerichtGeplaatst: 10 jan 2008 12:55 
Offline
+50 Postings
+50 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2005 14:03
Berichten: 199
Woonplaats: Evergem-Ertvelde
Dag iedereen,

Vooreerts aan allen beste wensen voor 2008 toegewenst, een goede gezondheid en veel veilige km's on the road!
Wij zijn van plan om deze zomer een trip te maken naar de Lofoten. We hebben daarvoor drie weken en dat is geen overdreven luxe.
Ik heb ondertussen al verschillende topics bekeken en vergeleken en zie door de bomen het bos niet meer, als ge weet wat il wil zeggen :D ,Aldus heb ik de indruk dat er voor het verblijf op de Lofoten, de heenreis en terugreis, een keuze zal moeten gemaakt worden betreffende wat we gaan willen zien, de heen en terugroute, wat is een omweg waard, waar nemen we best bruggen of best ferry's enz enz.
Omdat ik gemerkt heb dat er verschillende onder jullie het Noorwegen reeds meermaals bezocht hebben denk ik dat jullie daarom uit eigen ervaring zeker waardevolle info kunnen geven waar wij niet zouden aan denken, of dat niet behoort tot de platgetreden paden of boekskes
Aldus, wat raden jullie me aan om in die drie weken tijdspanne te gaan doen. Suggesties voor een mooie heen en terugroute, wat moeten we zeker zien onderweg en wat zeker niet. Wat is de moeite waard om even voor om te rijden. Waar nemen we best wel een ferry en waar niet....
Kortom, zijn er onder jullie die deze trip gedaan hebben in drie weken en zoja wat raden jullie me aan. Mogelijks hebben jullie van voorgaande reizen een roadplan of goede raad, tips, do's and dont's enz enz ...

Alvast bedankt.
Aline

_________________
Aline & Patrick
Bavaria i720 Fc Style


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 3 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling