CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 19:20

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Het Italiaanse koffiepotje, Bialetti...
BerichtGeplaatst: 27 jun 2010 23:08 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 08 nov 2009 22:27
Berichten: 21
Onverwachts heb ik gisteren van mijn zuster zo een Bialetti gekregen... waarschijnlijk het kleinste model dat er bestaat, inhoud 1 grote tas of 2 tasjes Senseo.
Na enkele proevertjes de juiste hoeveelheid koffie afgewogen om toch een lekkere tas koffie te zetten.
Eén nadeel... na het koffiezetten komt er nogal veel afwas bij te pas... thuis valt dat nog mee... in de mobielhome komt er toch wel veel "koffiedik" in de afloopleidingen van de afwasbak terecht met mogelijke verstopping omdat die leidingen toch maar een kleine diameter hebben + na lange tijd een vuilwatertank met veel koffiedik er in!
Aangezien dat de hoeveelheid water die in het potje kan gelijk is aan 2 tasjes Senseo heb ik dat ook maar eens geprobeerd... dus 2 koffie pads in het filtertje gedaan en maar laten pruttelen...
Het resultaat was verbluffend goed en lekker!
Ik proef geen verschil tussen een Senseo uit een Senseotoestel of uit een Bialetti...
Het enige verschil is dat er geen "schuim" op staat, maar verdwijnd na een tijdje bij een "echte" Senseo ook!
Voor hen die graag Senseo drinken is dit een echte aanrader om zo een toestelletje met de mobielhome mee te nemen... het koffiemaken zelf gaat heel snel en dank zij die koffie pads geen koffiedik in de afloopleidingen en de afvalwaterbak!


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 50 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling