CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 23 mei 2024 06:55

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Eerste indruk over TT 6.01
BerichtGeplaatst: 08 nov 2006 14:26 
Aan alle TT gebruikers,

De laatste nieuwe TT6 met update 6.01 is op de markt verschenen en natuurlijk wens ik het de proef te zetten. Op het eerste zicht zijn de instellings grafieken iets beter dan de TT5.21 maar ja dat wil niet veel zeggen, het is de juistheid en het gebruiks vriendelijkheid ervan dat hier van belang is. De TT6.01 werd geinstalleerd op een Qtek 9100 GSM/PDA met WM5 als operatief systeem maar kan ook wat er beschreven staat op een PDA geinstalleerd worden, dat alles volgens de makers van het programma.

Veel verschil heb ik niet gevonden maar wel waard om te zeggen is dat GPS co-ordinaten ingeven kunnen worden wat niet kon in TT5 zonder add-on van andere bedrijven. Aankomen op een zekere tijd weet ik niet of dit wel zo belangrijk is, kan wel nuttig zijn indien men de ferry dient te nemen maar ja dat is een individuele keuze naar ieder zijn smaak. Er ontbreek nog steeds de mogelijk zoals in TT3 om een vierkantje te maken op de straten die men wenst te vermijden, zeer goed voor de leden met een MH waarvan de hoogte net iets te hoog is om veilig door te rijden.

Word een dezer dagen geinstalleerd in de MH en dan maar een ritje doen en kijken hoe het programma zich gedraagt.


Omhoog
  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 13 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling