CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 09 jul 2025 23:42

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Forumregels

Klik hier om de forumregels te lezen.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Navigatiemodule PIONEER Avic-F130
BerichtGeplaatst: 20 feb 2014 15:04 
+50 Postings
+50 Postings

Ik heb tot groot genoegen een MH met Pioneer multimedia installatie AVH2400BT én de daarbij horende navigatiemodule AVIC-F130...

Ik schrijf tot groot genoegen, althans tot enkele dagen geleden.... Bij het opstarten van de installatie blijft immers de navigatiemodule "hangen", wil dus opstarten en blijft "hangen". Ook na resetten zoals het hoort, ook na het verwijderen/terug insteken van het SD kaartje... Ik heb een flauw vermoeden dat OF het SD kaartje (met daarop alle kaarten van NAVTEQ die erop zaten bij aankoop) corrupt is geraakt, OF de module AVIC-F130 de geest heeft gegeven na te zijn blootgesteld aan hevige hitte... Wanneer ik na het opstarten lang genoeg wacht, komt er de vraag: "gezien de navigatiemodule vorige keer niet kon opstarten, wenst u deze terug te zetten naar de fabrieksgegevens ? weet dat alle toegevoegde gegevens en POI's gewist worden" enz... Ten einde raad toch JA aangeklikt, maar niks maar baten, zelf daar blijft het spul "hangen". Vandaag even het SD kaartje in een PC gestoken om eea te checken, op eerste zicht niks aan te merken, enkel bij "crashreports" zou er blijkbaar een "map" zijn die hij niet terugvond/terugvindt...

Ik ben nu op zoek, om én het SD kaartje én de module AVIC-F130 te testen (uitvissen welk van beiden defect is), naar iemand die een gelijkaardig systeem heeft en bereid is me toe te laten OF mijn SD kaartje én/of mijn Avic-F130 even aan zijn toestel aan te leggen... Daar staat natuurlijk een "goeie fles" tegenover.... De AVIC-F130 navigatiemodule past op alle Pioneer "AVH......- multimedia modellen" vanaf 2010, het hoeft dus niet persé een AVH2400BT te zijn.

Alle andere tips zijn natuurlijk ook welkom om dit euvel op te lossen, feit is dat ondertussen mijn wederhelft niet op pad wil zonder onze gps... :smt054

Iedereen alvast bedankt voor het meedenken... :smt058

Profiel  

WAARSCHUWING

Deze thread heeft 26 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.

Registratie is eenvoudig en automatisch
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]