Aan de gebruikers van Snooper GPS toestellen.
Toen ik verleden week een kaart update wou doen kreeg ik eerst na invoeren van gegevens een bericht dat er een nieuwe kaart beschikbaar was.
Map Downloader gestart en bij het inpluggen van de cardreader kreeg ik het bericht toestel gevonden, geen updates beschikbaar
Heb dan een mail gestuurd naar Snooper UK met deze informatie en hebben ze de procedure nog eens laten doen waarbij ik dan de Log gegevens naar hen moest zenden

.
Nu bleek dat de Map Downloader v1.2.2 ergens een digit bij mijn registratie bijplaatste waardoor deze niet meer aanvaard werd door hun server.
Nu heb ik van hen de Map Downloader v1.2.3 test versie gekregen en is het downloaden van de nieuwste software en kaarten toch gelukt

.
Indien jullie ook problemen ondervinden met kaart updates moet je kijken of ze de nieuwste Map Downloader al op de website hebben staan en dan eerst de oude versie verwijderen van je pc voor je de nieuwste installeerd.
Indien deze V1.2.3 er nog niet staat kan je hen mailen of nog een paar weken wachten tot hij vrijgegeven word.
Hopelijk hebben jullie hier iets aan