CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 apr 2024 14:38

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: MEDION NDPNA 150
BerichtGeplaatst: 19 feb 2005 13:08 
Offline
+50 Postings
+50 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2004 20:37
Berichten: 158
Woonplaats: Kempen
Een navigatietoestelletje dat al enkele maanden op de markt is en waarover ik hier nog niets gelezen heb is de medion pna 150.
Het is zoals tomtom go een plug en play toestel met ingebouwde antennne. Mogelijkheden zijn navigatie en gebruiken als mp3 player.
Het heeft 64 Mb rom geheugen en de processor snelheid is 300 Mhz.

Ik heb hem nu enkele weken in gebruik en ik moet zeggen dat het ding zeer goed werkt.
Enkele minpuntjes misschien:
- voor zover ik gevonden heb kan geen positie ingegeven worden.
- voorkeurssnelheden kunnen niet worden gewijzigd , ook geen alternatieve route mogelijk
- processorsnelheid is 300 Mhz waar de meeste pda's wel over 400 beschikken. Ik heb daar evenwel niet veel last van ondervonden, de routeherberekening gebeurt zeer snel.

Groot pluspunt is natuurlijk de prijs. In k......t is ie in reklame geweest aan euro 300, in M...o verkocht aan euro 399.
Ook groot pluspunt is vooral voor occasionele gebruikers waar dat ding veel in de kast ligt tot de volgende reis: deze mag gerust plat gaan, de medionsoftware staat op het romgeheugen en terug aan de lader leggen is voldoende om opnieuw te starten. De gewone pda moet minstens wekelijks opgeladen worden of de navigatoe moet helemaal opnieuw geïnstalleerd worden.

Besluit: wie enkel navigatie (en eventueel mp3) wil is met dit toestel met alle kaarten van europa niet slecht af denk ik aan een zeer behoorlijke prijs/kwaliteit verhouding.

Voila dat was het , ik hoop dat u er wat aan hebt.

Mvg

Janv


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling