CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 07 jul 2025 23:46

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Forumregels

Klik hier om de forumregels te lezen.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: surfen/bellen in Europa 2015 met Belgisch abonnement
BerichtGeplaatst: 05 dec 2014 22:20 
+1000 Postings
+1000 Postings

Er loopt een topic over surfen met een simkaart van een buitenlandse operator ( vb SFR- in Frankrijk, Wind of TIM in Italie,....) maar nu het volgende:

In 2015 - vanaf 15 december - moeten de roamingkosten binnen de Eu verdwijnen.
Ik stel me voor dat de operators hier in Be, niet tot de laatste minuut gaan wachten om hun tarieven geleidelijk aan te passen ( en de anderen daardoor bvb. in de zomer al klanten af te snoepen.)
Omdat we in januari een 4-tal weken "verdwijnen"" ( in Frankrijk ), viel mijn oog op deze aanbieding van Base die ze "winterdeals" noemen.
https://www.base.be/m/nl/mobiel/interna ... deals.html

Is deze deal voor een optie van 15eu met 500MB de moeite voor gemiddeld dagelijks checken mails, en eenmaal in de week bvb. even forumhoofdpunten lezen :wink: interessant?

Ok, het kan wschlijk niet concurreren met een simkaart van bvb SFR, ORANGE ; ... maar anderzijds hoef je voor het (kleine ?) prijsvoordeel van een Franse operator geen verkooppunt op re zoeken onderweg, met het risico dan nog dat ze je er doorsturen omdat je geen Frans adres kan opgeven ( of "verzinnen :-D )

Ik verwijs nu naar het tijdelijk winteraanbod van Base, maar de andere operatoren zullen ook wel iets dergelijks aan hun klanten aanbieden.
Wschlijk zullen ze in de loop van 2015 nog met dingen gaan uitpakken op weg naar 15 december - datum waarop het feest voor hen uit is, en het voor ons (hopelijk) begint ?

Dus heren moderators, misschien deze post nog niet samenvoegen met deze over de simkaarten van de buitenlandse operators - want het zou best kunnen dat de prijzenoorlog in Belgie stilaan begint. Als dat zo is zouden we hier dan de aanbiedingen van de aanbieders in eigen land, waar we abonnee zijn op één plaats kunnen terugvinden ?
Ik kijk uit naar uw meningen !
Mvg
R

Laatst bijgewerkt door robert op 05 dec 2014 22:50, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

WAARSCHUWING

Deze thread heeft 1 reply

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.

Registratie is eenvoudig en automatisch
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]