@ Allen,
Ik ging op zoek naar een router, waar een sim kaartje inkon, en zo Internet kan verspreiden in een ruimte.
Voor in een caravan die aan onze kust staat wou ik een beetje meer controle ( Vooral vries...)
Ik heb zo'n Smart thermostaat van Electrabel en plug-in's, met de thermostaat zou ik kunnen contoleren of het begint te vriezen, maar aangezien deze niet onder de 5° gaat zou ik de plug-in's gebruiken, om een vurke te kunnen aanzetten op afstand indien echt nodig. ( ik weet het veiligheid, brand, niet aanwezig... ) maar toch...
Deze kunnen echter alleen bediend worden via internet en dan nog juist alleen via een router met LAN aansluiting en geen WiFi ( anders was het al opgelost

)
Nu, dit is mijn vraag niet, bij mijn zoektocht naar een Router waar een Simkaartje inkan kom ik dit tegen :
http://www.benl.ebay.be/itm/Antenna-Hua ... 3f44e0dbb8 .
Is dat een uitbreiding die op de Sat antenne kan geplaatst worden en zo een gericht Wifi signaal kan gererren ?
Dit lijkt mij wel interessant wanneer je "ver" van een hotspot staat of het wifi signaal van ...
Je kan op dat moment wel geen Sat ontvangen ...
Dus voor diegenen die zich er eens verder willen op verdiepen , of het van nut kan zijn.
Voor mij is het dus een Huawei B683 geworden , of kent er iemand een even goede (betere) oplossing?
Groeten,
Jean-François