CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 05 jul 2025 16:15

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Forumregels

Klik hier om de forumregels te lezen.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Camper Site applicatie voor Windows
BerichtGeplaatst: 17 mei 2015 12:03 
Starter
Starter

Goedemorgen,

Momenteel hebben wij de campercontact app op de ipad, maar omdat die aan het (ouder wordende) toestel gebonden is, en we nu ook zeer goede windows tablets (met ingebouwde GPS en offline navigatie) hebben ben ik eigenlijk op zoek naar een app welke me (ongeveer) dezelfde functionaliteit kan bieden als de ipad, maar dan onder windows. navigeren is niet het belangrijkste want als we met de camper rijden gebruik ik nog altijd liever mijn Garmin (al was het maar voor de verkeersinfo). De Tablets dienen meer als backup/plannings tool.
Wat wij graag/veel doen is via een goede app, de camper sites opzoeken en de gebruikersreviews lezen en dan plannen waar we de volgende dag naar vertrekken.
De redenen hiervoor zijn meervoudig, met kleine kindjes neem ik liever niet al te veel risico en kijk ik graag wat andere gebruikers met een vergelijkbaar profiel ervan vonden (ok er zitten altijd mopperaars tussen ;-))
Wat is nu het probleem, wel omdat de ipad wat op leeftijd is, ben ik op zoek naar een app die me hetzelfde bied, maar dan op windows en niet op de ipad of op Android. Ook bied de huidige app niet alle functionaliteit (zou zou het tof zijn om een planner te hebben en een logger voor onze reisverslagen).
Voor mijn werk en ook omdat ik er graag mee werk bezit ik meerdere windows toestelen (laptop/Tablet/Smartphone) welke allemaal uitgerust zijn met een GPS en de ongeloofelijk goede Nokia Maps (waar ik Archies POI's op staan heb), het enige wat ik mis, zijn de downloadbare reviews en belevenissen van andere camperaars. Momenteel heb ik enkel voor de telefoon de app campersites (https://www.windowsphone.com/nl-be/store/app/campersites/5ef17804-3711-487e-9b2c-381954a0b422 ) gevonden, maar daar heb ik nog geen ervaring mee.
Heeft iemand anders al ervaringen met dit soort apps onder windows?

In het andere geval overweeg ik serieus om het zelf te ontwikkelen maar dan zou ik ook graag weten of er voldoende mensen geïnteresseerd zijn ;-)

Profiel  

WAARSCHUWING

Deze thread heeft 3 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.

Registratie is eenvoudig en automatisch
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]