CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 04 jun 2024 04:21

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Mia (Mio269+)
BerichtGeplaatst: 08 aug 2006 19:15 
Offline
+1000 Postings
+1000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 dec 2004 02:14
Berichten: 1192
Woonplaats: Sint-Lievens-Houtem
Mia is de naam van mijn tweede vrouw die ik sinds gisteren in huis genomen heb. In werkelijkheid is het een Mio 269+.

Omdat we dit weekend er voor enkele dagen uittrekken, en ik onmogelijk de tijd nog vind om de handleiding stap voor stap uit te testen, en ik toch graag zou vertrekken met de camperplaatsen er op geïnstalleerd (Liefst ineens van gans europa), heb ik enkele vragen.

Ik heb dus een GPS MIO 269+ met bijhorende CDRom's, een PC en een Internet aansluiting.

Kan iemand onder jullie mij duidelijk (liefst zonder al te veel computertaal) zeggen of schrijven wat ik stap voor stap moet doen om deze POI's van ergens op het internet op mijn GPS geïnstalleerd te krijgen?
Als je zegt, het is te ingewikkeld om dit stap voor stap uit te schrijven, het is beter dat je aan je PC zit, en ik je via de telefoon stap voor stap zeg wat je moet doen, mag je mij via PB jouw telefoonnummer doorsturen, en vermelden wanneer het jou best past dat ik je even opbel (liefst 's avonds voor mij).
Of als je zegt ik woon niet zo ver uit de buurt (Sint-Lievens-Houtem Oost-Vlaanderen), en ik heb alles klaar staan op mijn PC, als je kan langs komen is het maar even aansluiten, overplaatsen en gedaan.
Laat mij dan aub iets weten, [-o< ik zal jullie heel dankbaar zijn [-o<

Groeten,
geert.

PS: De verkoper heeft mij maar op één nadeel gewezen. Als je met Mia weggaat heb je geen enkele reden meer om te laat thuis te komen. Moeten zoeken... :roll: , niet gevonden... :roll: dat telt voortaan niet meer! :smt047

_________________
Hou bij het aanklikken van een link de "shift" toets ingedrukt!"
It's not a journey, ...it's a way of life!


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 8 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling