CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 09 mei 2024 07:10

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: 2011 MH & OLDTIMERTREFFEN even rondvragen????
BerichtGeplaatst: 15 maart 2010 17:52 
Offline
+1000 Postings
+1000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2004 18:29
Berichten: 1049
Woonplaats: wenduine
Al enige tijd speel ik met het idee om een MH & Oldtimer-treffen te organiseren ergens in 2011.
Gericht aan MH gebruikers die ook liefhebber en/of eigenaar zijn van oudere of speciale voertuigen.
Dit zou zowel met wagens, motoren als oldtimer Mh's kunnen zijn. Ook speciale voertuigen die nog geen 20jaar oud zijn zouden in aanmerking kunnen komen.
Zou ook moeten kunnen openstaan aan geinteresserden die zelf over geen voertuig beschikken.

Gezien dit toch wel wat extra voorzorgen met zich meebrengt qua bewaakte parking, extra grote parking (MH + wagens en aanhangwagens), aangepaste verzekering, eventuele sponsoring, bijpassende activiteiten e.d., had ik toch even willen rondvragen naar de eventuele interesses.

Wie dergelijk voertuig heeft en zoiets wel ziet zitten graag even melden met de eventuele vrijblijvende suggesties ( Opgelet dit is NOG GEEN INSCHRIJVEN ) .

Waaraan we zeker denken:

Wie heeft de beschikking over dergelijk voertuig? (liefst geen beperking in jaartal)
Hoeveel beschikbare zitplaatsen zouden er overblijven in de wagens en daarvan.....
...Wie is bereidt iemand mee te nemen tijdens de eventuele rondrit.
Welke periode??? Voorjaar - Najaar ???? Zomer = verlofperiode, meeste parking = bezet.
Misschien ergens combineren met toeristische activiteit of festiviteit???

Dus heel wat vragen en bedenkingen daarom dus graag jullie constructieve reacties aub

Bij onvoldoende wagens of interesse zal ik mijn idee genoodzaakt moeten afvoeren, waarvoor nu reeds excuses mocht dit het geval zijn.

Liefst had ik hier open en bloot(sic) dit onderwerp behandel.

_________________
Vriendelijke Campergroeten,

Erna & Dany


Thuis is waar onze MH "MAN 8.220 Mondial eXcLusive" staat.



ex Carthago Mondial op IVECO 65C15. http://www.campersite.be/techniek/danny/wenduine.php


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 19 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling