CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 25 apr 2024 08:01

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 46 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Vrijwiligers bikers/biksters GEZOCHT
BerichtGeplaatst: 14 jun 2011 21:34 
Offline
+1000 Postings
+1000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 18 aug 2010 07:24
Berichten: 1378
Woonplaats: deurne
beste

Velen kennen mij intussen al ,maar voor die die mij nog niet kennen !
Ik ben kleine sarah uit deurne en wij zijn op zoek naar vrijwilligers om gehandicapte kinderen tijdens de jaarlijkse Deurne-Druis een hart onder de riem te steken en hun wens eenmaal per jaar te laten uitkomen en eens de wind in hun haren te voelen

ik kom hier met een speciaal voorstel(denk ik )
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Deurne-Druis zou graag een kleine rondrit willen inlassen op hun jaarlijks feestijn op 24 sept 2011 voor de gehandicapte kinderen van huis"zonnebloem/deurne"
Nu zoeken zij nog een 10 a 15 tal bikers /trikes/ en zijspans die op Zondag 24 sept van 10.30h tot 18.30h zich vrij kunnen maken om mee deel te nemen aan
"Deurne-Druist"
Waarom vragen wij nu juist motoren? Wel dat zijn de geschikste vervoermiddelen en hebben het meeste beziens en zijn
dus ook een attractie op zich.
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

De motoren worden verwacht tussen9 & 9.45h (niet later).Om 9.45h vertrekken we in groep op route-verkenning.Daarna gaan we weer ons opstellen in één rij op naast elkaar en het feest kan beginnen
de mensen jong & oud of gehandicapt en/of kinderen die graag willen meetrippen met de motor van hun keuze, spenderen 5€ voor een mooie ontspannende rit ten voordele van het goede doel en ze mogen meerijden voor 17 min..
De rit is invidueel en uitgestippeld.
Eén rit duurt maar 17 min.

Het evenement op zich is heel simpel,Iemand wil graag met een motor meerijden !Hij/zij gaat de driver een bonnetje afgeven
en die behoud er één helft van ,tot op het einde van zijn dagtaak.Op het einde kan hij/zij alle ingezamelde bonnetjes
omruilen tegen een prijs (Iedereen krijgt een prijs op het einde van het evenement) en er zal ook rijkelijk koffie
aanwezig zijn.S'avonds zal er ook iets gedaan worden als dank voor de deelname ,maar tis juist DAAROM dat wij
vragen op voorhand mij een mail te sturen met de vermelding van "deelname driver Deurne Druist" .


Mocht het voertuig niet binnen die bepaalde termijn binnen rijden,dan gaan wij daarvan uit,dat er iets fout is en
sturen wij een voertuig erop uit om in tegenovergestelde richting van het parcour te gaan rijden om te zien wat er schort
en eventueel hulp kan bieden .Er zal ook een motoaanhangwagen ter beschikking staan om gedupeerden naar huis te brengen
samen met hun wing
(maar we hopen dat dit niet nodig zal zijn,maar we proberen aan alles te denken)


Ten allerlaatste tegen 24 AUGUSTUS 2011 moeten wij weten hoeveel deelnemers er zeker zullen aanwezig zijn die dag

Wie hierin intresse heeft om zijn steentje bij te dragen ,om voor deze kinderen toch een speciaals mooie dag te gunnen ,wel aarzel niet om contact met mij op te nemen
via info@wings66.com

hartelijke dank in het voorruit vanwege het team "zonnebloem/deurne"
en mij ni te vergeten


Laatst bijgewerkt door frequentsarah1 op 21 sep 2011 16:38, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 45 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 46 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling