CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 24 apr 2024 19:34

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Vraag betrefende ArsVivendivzw.
BerichtGeplaatst: 08 apr 2013 10:58 
Offline
+50 Postings
+50 Postings

Geregistreerd: 18 feb 2013 11:33
Berichten: 50
Mijn naam is Fred en woon samen met mijn vrouw Elly in Dronten,wij zijn vanaf het begin lid geweest van ArsVivendi van Eddy en Veroniek.
Ze hebben diverse gezellige bijeenkomst georganiseerd en wij mochten er graag bij zijn het was voor ons noordelingen een verademing om met jullie zuidelingen een weekend door te brengen.
Wat wil nu het geval eind 2011 kregen we het bericht van Eddy en Veroniek dat ze met Ars Vivendi moesten stoppen i.v.m. tegenwerking van de Belgische overheid.
In maart kregen we bericht vanuit Belgie dat ArsVivendi overgenomen was en dat ze door zouden gaan met hetgeen Eddy en Veroniek zijn opgestart.
Of we zo vriendelijk wilde zijn om €18,00 over te maken op het banknummer van ArsVivendi en dan konde ze verder gaan met hetgeen Eddy en Veroniek voor ogen hadden een mooie organisatie voor campers en hun camperplekken.
Na de betaling hebben we niks meer gehoord en na diverse mailtjes en telefoontjes nog niks.
Nu wil het geval dat ik toch maar weereens op de site van ArsVivendi ben gaan kijken en nu bestaat hij niet meer, nu heb ik het gevoel dat ik opgelicht ben door de mensen die ArsVivendi hebben overgenomen.
Zijn er bij jullie ook mensen die dit gevoel hebben volgens mij wel want er waren vele campers bij de bijeenkomsten in November.
Wie kan bij mij het gevoel wegnemen en mij gerust stellen met het feit dat ArsVivendi nog wel bestaat maar dat ik verkeert gezocht heb en dat ze onder een andere naam zijn verder gegaan en dat ik dat niet weet.

Fred

_________________
Onderweg naar (t)huis.
In Nederland.


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 6 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: de zusjes


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling