CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 20 apr 2024 00:50

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 134 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: 9de ZELFBOUWTREFFEN
BerichtGeplaatst: 08 dec 2013 20:32 
Offline
+250 Postings
+250 Postings

Geregistreerd: 26 nov 2005 20:37
Berichten: 282
Beste vrienden en collega zelfbouwers,


Ik hoor jullie al denken: “Eindelijk nieuws over het zelfbouwtreffen.” En jullie hebben gelijk. Vorig jaar was de datum voor het volgende treffen al bekend in oktober. :oops: Maar dit alles heeft zo zijn redenen. Wegens persoonlijke redenen van verschillende aard, en alle pro’s en contra’s in overweging genomen, heb ik besloten om te stoppen met de organisatie van het zelfbouwtreffen.
8 jaar geleden is het idee voor het treffen ontstaan bij de bouw van onze “Twinexplorer” die ondertussen van eigenaar is veranderd. Door de jaren heen is het treffen uitgegroeid tot een jaarlijkse vaste waarde onder de zelfbouwers en geïnteresseerden. Bovendien, en niet onbelangrijk, hebben Ann en ikzelf onze vriendenkring hierdoor serieus zien uitbreiden. We zouden het dan ook spijtig vinden moesten onze jaarlijkse samenkomsten wegvallen. :(
Maar… er is een oplossing in de maak. Ik ben blij dat ik kan aankondigen dat ik de fakkel voor de organisatie van het (de) volgende treffen(s) overdraag aan Herwig en Tinneke. :smt026 Het is dankzij hun dat de vorige 3 treffens hebben kunnen doorgaan op het mooie terrein in Meeuwen. Het is ook dankzij hun dat jullie op de laatste 2 treffens hebben kunnen genieten van de kookkunsten van Tinneke. Hopelijk gaan ze ook hiermee door in de toekomst.
Ik wens hun via deze weg dan ook veel succes. =D> Hun eerste opdracht zal zijn om zo snel mogelijk een datum vast te leggen voor het 9de zelfbouwtreffen!

Groeten,
Omer en Ann

_________________
Waar een wil is, is een weg.


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 133 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 134 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling