en het wonder is er .
BE38 0017 7949 1672 zeker vermelden hoeveel pers en dat je van de groep van de campersite bent ivm plaatsen aan de tafel , en er ook bijzetten met ontbijt
GELIEVE ONS EEN BERICHTJE TE STUREN ALS JE BETAALD HEBT EN INGESCHREVEN BENT ZO HEBBEN WIJ ER HIER OOK EEN ZICHT OP
Hier zijn we weer, en ja we zijn vorig jaar net zoals de andere jaren heel braaf geweest en mogen terug komen in de Klinge
De prijs zal ongeveer hetzelfde zijn als vorig jaar 50 euro , de traiteur moest het nog eens na tellen maar er zal geen of weinig verschil opzitten volgens hen .
Dus voor dat geld het je een welkomdrank , eten in buffet vorm, om 12 uur bubbeltjes , en 's morgens een ontbijt ,vorig jaar waren dat 2 broodjes , een chocolade koek en 1 tas koffie
de camping is apart te betalen , de mensen die in bezit zijn van een acsi kaart betalen 15 euro .
voor diegene die aanwezig zijn geef ik een drankje uit de kruik?????
tevens is het vrijblijvend om mee een kleine wandeling te maken ,in het bos rond de vijvers , dit voor het feest zo kunnen de hondjes hun pootjes ook strekken ,er is wel gevraagd om geen honden in de zaal mee te nemen , blijkbaar verbieden ze het altijd voor iedereen .
het gaat door op deze camping
http://www.fortbedmar.be/NL/index.htmde bekende camping van Karen en .;;;
voor de betaling geef ik de rek nog door , de camping en het feest worden apart betaald , daar het 2 verschillende zakenvoerders zijn
voor diegene die inschrijven , gelieve door te geven of je ontbijt wilt of niet , let wel op de prijs veranderd niet met of zonder is dezelfde prijs
ik heb tot hiertoe geen max gekregen maar toch niet te lang wachten , want mijn pb ontploft hier bijna
o ja en je dansschoenen niet vergeten
LIJST
1 ikke 2 pers met ontbijt betaald
2 CELyf 2 pers met ontbijt betaald
3 welkenuweer 2 pers met ontbijt betaald
4 bompabbabel 2 pers met ontbijt betaald
5 Nancy&peter 2 pers met ontbijt betaald
6 Vicky&frank 2 pers met ontbijt betaald
7 Mclaire 2 pers met ontbijt betaald
8 John Scott 2pers met ontbijt betaald
9 Phillipe 2 pers met ontbijt betaald
10 Press 2 pers met ontbijt betaald