Bij deze wil ik nog wel eens de handen uit de mouwen steken om nog eens een treffen te organiseren.
Dit zou weer doorgaan op dezelfde plaats als vorig jaar , nl de (grote) parking van RT Glosso te Arendonk.
Zoals gemeld zou dit treffen doorgaan tijdens dat verlengde (pinkster)weekend.
De prijs voor 3nachten bedraagt 15euro , stroom , douche en toiletten inbegrepen , aankomst op vrijdag vrij en vertrek op zondag of maandag ook vrij , honden zijn uiteraard meer dan welkom.
De locatie heb ik dus al , enkel voor het eten zaterdagavond is er nog wat twijfel , wat denken jullie ; zoals vorig jaar een frietmobiel of een bbq waarbij ieder eigen vlees en groenten meebrengt ? (of een ander idee)
Nog effe meegeven dat er op zondag in Turnhout (stadspark) een grote gezellige rommelmarkt plaatsvindt waar de ganse dag dan animatie is voor groot en klein , hier kunnen we dan in groep naartoe fietsen , details hierover volgen later nog.
Om uit de onkosten te geraken zijn er toch 20campers nodig dus is dit een soort van interessepeiling alvorens ik iets ga vastleggen.
Laat dus maar weten wat jullie ervan denken en of er interesse is.

Betalingen voor dit alles worden dan op voorhand gedaan , hier volgt meer nieuws over bij eventueel genoeg interesse.
de interessepeiling loopt tot volgende week maandag en we dan wel verder zien omdat er toch 20campers nodig zijn om uit de onkosten te geraken.
1) Toyotae
betaald2) nancyeddy
betaald3) Dave.h
betaald4) CELYF
betaald 5) Ladybugsters
betaald6) Luc&Chris
betaald7) john scott
betaald8 ) Hymer
betaald9) MCLaire&Danny
betaald 10 ) Luc & Ingrid
betaald 11 ) RMDBJP
betaald 12) philippe60
betaald 13 ) jozef10
beetaald 14 ) Blokske
betaald 15 ) Danny001
betaald 16 ) LadyKaz
betaald 17 )macimode
betaald 18 ) cargootje
betaald 19)Rogerken
20 ) Kaizer
betaald 21 ) zeezeiler
betaald 22) Wattoo
betaald 23) Franco
betaald 24 ) frequentsarah1
betaald 25) Bonkie
betaald 26 ) Sweethouse
betaald
UPDATE : bij deze wil ik even laten weten dat het treffen doorgaat.
Inschrijven kan nog tot 4 mei.
Prijs is 20euro per camper voor 4 dagen.
Voor de betaling word nog een pb gestuurd.