CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 15:09

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Zelfbouwtreffen 2023
BerichtGeplaatst: 05 maart 2023 15:29 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 28 apr 2009 18:31
Berichten: 33
Beste zelfbouwers en geïnteresseerden


Ik doe mijn uiterste best om een editie 2023 van het zelfbouwtreffen mogelijk te maken tijdens het weekeinde van vrijdag 21 t.e.m. zondag 23 april 2023.

Er zijn echter wat uitdagingen bijgekomen. Ik verklaar me nader.

Hoewel het voor deelnemers leek alsof terreinen, sanitair en lokalen, en de schoonmaak ervan, gratis te beschikking werden gesteld, is dat uiteraard niet de realiteit. Wij kregen hulp van een anonieme sponsor, die jullie en ons een dergelijk treffen van harte gunde. Jammer genoeg is die er niet meer. De kleine bijdrage die we vroegen aan overnachters, was voor de verzekering die je als organisator moet hebben.
Bovendien is de voorbije maanden al mijn aandacht naar het gezin is gegaan en vond ik geen energie om het treffen te organiseren. Ik ben heel dankbaar dat de gezondheidsproblemen van mijn man nu achter de rug zijn en er weer ruimte is om mensen te ontmoeten.

Beide elementen samen maken dat de Don Boscoschool in Halle geen optie is in 2023.

Ik ben volop bezig met het zoeken van een terrein dat van vrijdagnamiddag tot zondagavond vrij is om de zwerfwagens toe te laten en nog ruimte over heeft om bezoekers te laten parkeren. Voor mijn comfort, doe ik dat vanzelfsprekend in mijn eigen omgeving.

Mochten er onder jullie mensen zijn die in hun buurt een geschikt terrein weten liggen en weten wie voor de huur/het gebruik ervan gecontacteerd moet worden (naam, e-mailadres en/of telefoonnummer), mogen jullie me zeker een bericht sturen. Zowel Marthe en Didier als ik, zijn bereid onze schouders te zetten onder de organisatie. Helpende handen zijn altijd welkom.

Zelf wacht ik reacties af van mensen die ik contacteerde met onze vraag, maar ik kijk ook uit naar jullie voorstellen en hoop zeer binnenkort goed nieuws te kunnen melden.

Hopelijk tot zeer snel en hou misschien toch het weekeinde van 22 april vrij.

Gerda Hanssens van de zusjes.


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 32 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling