CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 21 sep 2024 02:26

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: gsm en wifi signaal versterken
BerichtGeplaatst: 27 jul 2024 14:34 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 11 apr 2020 08:24
Berichten: 3
na jarenlang tv kijken op de camping met de schotel wil ik van dit gedoe af en tv kijken via wifi of 3/4/5G...
ik ben wat gaan experimenteren en deftig tv kijken lukt eigenlijk alleen als je een super gsm (4G) dekking hebt of kijken via wifi op de camping als je zowat onder de antenne staat en als er niet teveel medegebruikers zijn op hetzelfde moment. Ik heb dit forum al onderzocht en vindt eigenlijk geen afdoend antwoord tot hiertoe, vandaar dat ik de vraag nogmaals stel in de hoop dat er recente referenties komen van mensen die dit probleem opgelost hebben.
Wat ik eigenlijk zoek is een signaal booster voor zowel 4G als wifi (op de camping). Deze signaalbooster zou het zwak (1streepje) 4G signaal moeten opvangen (liefst met een richtantenne (yagi) en verder doorversterken tot een signaal waarbij er geen freezes optreden op de tv. Zeker in streken waar de dekking niet optimaal is moet zo'n booster het probleem oplossen denk ik. We hebben een recente smart tv en casten vindt ik ook maar een halve oplossing (zeker omdat mijn NOKIA enkel Android kan casten...) Ik wil dus liefst via een persoonlijke hotspot mijn signaal rechtstreeks op de TV binnentrekken maar hiervoor het ik een krachtig 4G signaal van doen.
Ik weet dat er vele mensen zijn die in mijn situatie verkeren en uitkijken naar een goede oplossing. alvast merci!


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 35 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling