Mijn camper is een perfecte kooi van Faraday. Soms is alles zo gebouwd dat dat ook als een kooi van faraday werkt.
Ik gebruik zelfs thuis enkel 4G, geen landlijnen meer.
Van in de kelder tot op de zolder (2de verdiep) is er 24 op 24 7 op 7 internet gebruik. Via wifi.
Maar ik denk niet, ik weet, dat als ik mijn 4G buitenantennes afkoppel het gedaan is met spelen.
Ik weet dat omdat ik dat daadwerkelijk ook getest heb.
Wij kijken dus ook 4 / 6 uur netflix en andere wifi tv beeldjes op ons 4G systeem.
Al ons internet en tv gebruik is thuis minder dan 150 Gb per maand, meestal ferm pak minder.
En om alle misverstanden te vermijden zowel thuis als in de camper staat een soortgelijke installatie.
Dus wat ik over thuis vertel geld evenzeer voor campergebruik.
Dubbel super isolerend glas, het huidige is pas nieuw (9 jaar geleden werd de eerste generatie dubbel glas (bouwjaar 1985) vervangen door de tweede generatie die nu door nog beter spul vervangen werd) ik heb dus niet dezelfde metingen kunnen doen met de eerste generatie maar dat nieuwste glas schermt nog beter af voor hoogfrequent signalen.
En dat allemaal met buitenantennes of moet ik duidelijker zijn door te schrijven
dat werkt allemaal niet zonder buitenantennes