CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 27 apr 2024 22:16

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: schotelantenne
BerichtGeplaatst: 07 sep 2006 16:40 
Offline
+250 Postings
+250 Postings

Geregistreerd: 12 sep 2005 17:44
Berichten: 328
Woonplaats: ANTWERPEN
Heb op 5 juli ll. een volautomatische schotelantenne van het merk T....o laten installeren. Deze heeft juist 6 dagen gewerkt. Terug naar mijn dealer. Deze heeft alles nagekeken maar niets gevonden. E.mail naar de fabriek in Italië - antwoord : contact opnemen met onze vertegenwoordiger voor Benelux in Nederland. Daar antwoord gekregen: ge moet terug naar uwe dealer gaan. Telefonisch terug contact gezocht met de Nederlander : antwoord : zal in de zwarte doos zitten of in de schakelaar. Op mijn vraag waar dit kon gebeuren : antwoord : weet ik niet, ikzelf hebgeen werkplaats noch wisselstukken. Probeer eens een andere dealer in België. Er bleek echter niemand vervang en/of wissel-
stukken te hebben. Mijn instalateur heeft dan contact opgenomen met CC/Turnhout die het toestel geleverd had. Campe...... heeft al het mogelijke gedaan om mij te helpen. Uiteindelijk hebben ze daar een nieuwe dakeenheid van een verkocht maar nog niet geleverd toestel bij mij aangesloten en alles functioneerde normaal. Terug Karm... in Nederland verwittigd dat de dakeenheid stuk was. Resultaat : het toestel moet terug naar Italië voor reparatie. Ik mocht het zelf niet opzenden want Tel... komt het zelf ophalen, maar zijn in verlof.
Uiteindelijk heb ik dan moeten drijgen met de antenne mee naar Dusseldorf te brengen, hem in het midden van de stand neerleggen en daar te wachten tot er een oplossing kwam. Na een week en nog verschillende telefoontjes hebben zij hem dan komen ophalen.

Begin van de week naar CC gebeld om te zeggen dat mijn schotel nog steeds niet terug was.

Vandaag via CC antwoord gekregen dat de schotel HERSTELD is en vandaag op transport zou gaan.

Ik kan aannemen dat het tijdens een verlofperiode moeilijk werken is,
maar dat een dergelijke firma geen enkele technische bijstand kan verlenen, gaat er bij mij niet in.

Als de werkzaamheden van een vertegenwoordiger van een firma erin bestaan om bestelbonnetjes door te mailen naar de fabriek, is zijn commissie toch gemakelijk verdient.

Wees verwittigd.
CORMORAN


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 2 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling