CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 27 apr 2024 22:08

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Batterijen laden
BerichtGeplaatst: 24 nov 2007 11:41 
Offline
+50 Postings
+50 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 sep 2007 19:14
Berichten: 119
Woonplaats: Aan de Sahara
Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe lang het duurt om mijn batterijen te laden, als ik een Honda 20i gebruik met een maximum vermogen van 2,0 KVA, continu vermogen 1,6 KVA en een maximum stroomsterkte van 9,7A. De batterijen zijn er 2 van 85 amph.

Ik zit er namelijk aan te denken om geen zonnepanelen te monteren maar een generator aan te schaffen. In de zomer heb ik natuurlijk genoeg aan zonnepanelen maar in de winter moet ik toch een generator hebben. Als de oplaadtijd van de batterijen geen uren en uren is, dan spaar ik mijn zonnepanelen uit en dit is toch snel 2000€ (zonnepanelen 2X 85 wattpeik, plaatsen inbegrepen)

Gelieve geen discussie op te starten over het al dan niet gebruiken van een generator. Hier heb ik reeds genoeg over gelezen. Ik zal wel zorgen dat je van mijn generatortje geen last hebt. Ik ga lekker alleen staan, zodat ik geen gezaag aan mijn hoofd heb van generatorhaters :-D Zo heb ik ook geen last van mensen die tot een gat in de nacht buiten zitten te roepen, lachen en te feesten en hoe meer alkohol hoe luidruchtiger ze worden. Dit is van tijd noch vervelender dan een generator!.... Nu ga ik wat over mij heen krijgen denk ik!!!!!!!!!!!!!!!!!



Groetjes

leejoo

_________________
YOU NEVER KNOW IF YOU NEVER GO!!!!!!!!!!


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 9 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Clement, Julien, kristel, luc mb 312, Paumen, v865786


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling