CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 27 apr 2024 19:10

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: print plaat luchtaanzuig stuk truma 6002
BerichtGeplaatst: 06 jan 2008 16:16 
Offline
+250 Postings
+250 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 04 okt 2006 07:25
Berichten: 303
Woonplaats: oosterzele
Hallo
Ik zit verveeld met het robleem dat de print plaat voor de motorsturing van de ventilater in de schouw verbrand is.Op reis was het iets te fris geworden en regelde ik de termostaat iets hoger .En toen begon het probleem verwarming valde uit en rode lamp brande.
Bij verschillende pogingen lukte het niet de kachel in werking te zetten .Op bepaald ogenblik pinkte het rode lampje steeds ,dus teken stroom te laag.
Ik stelde daarop de stroomgroep in werking,maar dit bleek ook niet helpen.Plots kreeg ik een branlucht in de motorhome,waarop ik alles uit schakelde en einde vakantie.Eenmaal terug thuis bouwde k de truma 6002 uit.En bemerkte dat het kleine doosje onder de grote ventilater vervormd was ,bij het opennen zag ik wat er was de transostoren die er op zitten alle vier door gebrand.Nu het probleem bij nazicht bleken er ook enele baantjes weg te zijn maarr dit is geen probleem .Het probleem is dat de transtors niet te krijgen zijn
Het betreft de 334 T2 995 en de 330 305 5v.
Overal krijg ik te horen niet te verkrijgen ,zelfs geen vervanging.Ik deed nazicht bij een 4002 mar daar zitten dan weer andere in .
Iemand een gedacht waar ze te verkrijgen zijn ,of wat degelijke print kost.Ik vemoed de volledige doos te moeten kopen met moter en aanzuig schroef.
Iemand enig idee wat zo iets kost of waar ik aan onderdelen ervoor kan komen .Het rare is de kachel heeft nog geen week gebrand van als hij nieuw was.
Alle inlichtingen zijn welkom
en aan iedereen de beste wensen
met vriendelijke groeten
fredje14

_________________
Hobby 750 exclusieve toscana


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 12 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fiatboy12, frankdg, Jozef & Anita, scorpion


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling