CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 apr 2024 00:54

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Airco laten bijplaatsen achteraf.
BerichtGeplaatst: 01 jul 2008 19:56 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 17 maart 2008 20:30
Berichten: 33
Woonplaats: hier
Hello campers.We hebben onze tweedehands motorhome nu ongeveer 4 weken en hebben er een eerste trip in Nederland opzitten.Tof,fijn hartstikke leuk of hoe ze het ginds allemaal noemen.Alles is heel goed meegevallen behalve het rijden zonder airco.Het woongedeelte is super geisoleerd maar de cabine met de grote voorruit is een echte serre.Het gaat hem over een Fiat ducato 2,3 l van het bouwjaar 08/07/2004 met een Elnagh slim 5 opbouw.Ik had graag geweten of er iemand weet waar ik een goeie airco installateur kon vinden voor op de motor (type diavia).Heb tot nu toe nog maar één adres en reaktie gekregen van een dealer uit Adegem(Maldegem)Die wil hem plaatsen voor 2500.00€ alles inbegrepen.Zal wel de prijs zijn zeker maar is wel wat ver van mijn woonplaats gelegen.Ik woon nl in Zaventem en zie het niet zitten om bij elk probleem of onderhoud van de airco tot ginder te rijden.Moet toch wel iemand dichterbij zitten zeker,tenzij er iemand mij ervan overtuigd om toch daar te gaan.Thanks voor elke reaktie.


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 3 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling