CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 20 apr 2024 08:43

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: omvormer? voor bakplaat en haardroger
BerichtGeplaatst: 04 jul 2020 14:54 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 27 jan 2020 21:45
Berichten: 39
Hallo! Ja, er zal gelachen worden. Maar ik heb een haardroger NODIG . Ieder zijn issue, niewaar? :-D

Eventjes schetsen: wij gaan deze zomer voor het eerst met een camper (Benimar cocoon 463) op vakantie. We hadden dit nog voor het corona-tijdperk geboekt/gehuurd... omdat we dat eens willen testen. Het lijkt ons iets. Voor mij en mijn man dan toch. Maar of onze 3 kids even enthousiast gaan zijn, dat willen we vooral testen. Ik heb wel een paar issues ontdekt. En dat eerste is dus de haardroger. Zonder aansluiting op een camping, kan ik deze niet gebruiken. Maar ik wil niet voor elke douche ik neem op een camping gaan staan. Dus is er een manier (omvormer?), niet al te duur, om dit op te lossen?

Een tweede issue: het koken voor 5 lijkt mij niet simpel in zo'n klein keukentje. Vaak nemen wij op vakantie een bakplaat mee. Dan maak ik groentjes, pasta, saus, ... of wat de pot schaft op de gaspitten. Maar dan bakken we vlees/vis op de bakplaat. Maar ook dat lukt dus niet zonder elektriciteit. Mogelijks op te lossen met dezelfde oplossing (omvormer?) als voor de haardroger?

Of gaan we toch moeten plooien? Geen haar drogen, geen bakplaat?

PS: ik ken niks van volt, watt, omvormer, ... Dus graag in kindertaal. Dankjewel voor eventuele oplossingen!


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 37 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Strongman


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling