CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 24 apr 2024 23:45

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: vier problemen tegelijkertijd.
BerichtGeplaatst: 05 jul 2021 07:31 
Offline
+1000 Postings
+1000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2005 12:15
Berichten: 1066
Woonplaats: Gent
Eenmaal aangekomen in het zonnige zuiden van Frankrijk wil ik een aperitiefje nemen en zie ik aan mijn ijsblokjes dat de frigo die enkel werkt op 12 volt ( type compressor) het niet meer doet.
Ondertussen het elektrisch trapje vooruit gebracht maar het schuift nu ook niet meer naar binnen.
Ook de waterpomp doet het niet meer en dan blijkt de softclose van de deur het ook niet meer te doen.

Direct alle zekeringen gecontroleerd, allemaal goed, reset gedaan van de EBL enz...

Een frigo gehuurd op de camping want deze zat voor enkele dagen gevuld en lauwe drankjes drinken bij 32 graden is ook niet leuk.
Mij onder het trapje gelegd en het mechanisme losgemaakt zodat het trapje handmatig kan schuiven.

Twee schuiven verwijderd en het volledige softclose systeem verwijderd want doordat deze de deur niet meer introk konden we ook de camper niet meer afsluiten aangezien er steeds de melding kwam dat er een deur niet volledig dicht was.

We zijn dus op de camping moeten blijven tot de frigo terug leeg was en zijn teruggekeerd naar huis.

Resultaat: De softclose komt er nooit meer in, het trapje werkt vanaf nu handmatig met een zelfgemaakte vergrendeling.
Een relais vervangen in de B-stijl rechts en de pomp doet het terug.

Nu nog de frigo in gang krijgen, ik vrees dat de fout in de EBL zit want vier panne's tegelijkertijd is niet normaal
Vanaf nu weet ik dus ook hoe snel je comfort kan omslaan tijdens je vakantie.

Weet er soms iemand wat de oorzaak kan zijn vooraleer ik de EBL uitbouw.


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 22 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling